• Tozz82

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

Så då får jag väl börja med en sån här då.
    Postar en bild som e tagen bara nån vecka efter +et .

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 14:52
    www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54364149.html
    Länk till BFlistan. Lägg till er som ni ska ligga :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-06 15:01
    har skrivit fel i titeln på bflistan. ska ju va aprilmammor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-03 20:50
    Lägger till länken för där vi lägger upp våra bilder på dom små som tittat ut :)

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m58203830.html
  • Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.
  • Loojsen

Åh längesedan jag kikade in här! Lite update:
    Lilla Loke här hemma är en riktig vilding. För en vecka sedan ca började busen gå och är ÖVERALLT!! Helst uppe på något.

Nu en fråga till er:
    Era som är 9mån, har dom börjat sova sämre? Min lilla matvägrar och gjort sen 2 mån ca. Ingen mat jag ställer fram enskilt till honom duger. Välling eller MIN mat ska det vara.... Någon som känner ige?

• Loojsen

Hm.. Ja jag har faktiskt sett att de vart en tand på g bredvid hans ena framtand. Så de är ju möjligt att det är så här med. Hoppas! Haha.

• Äppelkompott

Ja, Vilgot sover dåligt nu och han har sedan ett par veckor tillbaka börjat krångla med maten. Välling och fruktpuré går bra men maten får man verkligen kämpa med att få i honom, gröt fungerar bra ibland. Det har aldrig varit problem tidigare. Vilgot har inga tänder än så det kanske är det som spökar? Eller så blev han bara anti efter vinterkräksjukan. Obestämd

Går det inte som det ska, så får det bli som det blir!
  • Alis
    mammaSöt skrev 2012-07-10 08:47:46 följande:
    Hej!
    Skulle vara roligt att se bilder på våra underverk nu när de fyllt 1 å¨r!!!!
    Jag känner inte igen ditt användarnamn men brukade du hänga med oss i den här tråden medan vi var gravida? Vi har gått vidare till ett slutet forum där vi snackar och visar bilder. 
  • mammaSöt
    Alis skrev 2012-07-11 08:30:09 följande:
    Jag känner inte igen ditt användarnamn men brukade du hänga med oss i den här tråden medan vi var gravida? Vi har gått vidare till ett slutet forum där vi snackar och visar bilder. 
    Ja det gjorde jag :) Mamma LWB tror jag att jag hette då. Min dotter, Safir, kom 28 mars 2011 :)
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.