• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • Finesse
    niskalainen skrev 2011-07-07 07:26:07 följande:
    Finesse: Vad synd att vi inte hunnit träffas! Hoppas det går bra att börja jobba igen.

Angående picknick: vi har ju babygungor på vår gård om det är så att ni vill komma hit och hänga på gräset utanför oss på lördag? Då är jag nämligen gräsänka heeeela långa dagen från lunch typ så det skulle sitta fint med sällskap om några kan då
    Jobbar bara denna vecka och nästa.. under tiden maken har semester Sen är jag hemma hela hösten iaf.. (plus lite extra arbete, måndagkvällar och varannan helg)
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • Blomsteröga

Niska, Det blir kalasbra Wilma gillar att gunga och pappan behöver nog lite egentid

• niskalainen

Vad ska vi säga för tid imorgon? Jag tänker att det kanske är bättre framåt eftermiddagen när den värsta solen lagt sig och skuggytorna är större. Eller förmiddag, det funkar ju också.

Vad säger ni?

• Blomsteröga

Wilma brukar sova vid halvtre så för oss skulle det passa bäst med ett-tiden, men hon kan ju sova i vagnen också. Det blir inte lika länge bara.

• fesun

För oss funkar det när som, förutom runt 12 kanske, då ska Leo äta lunch :)

• malla25

Hej på er hur är läget? Har som inte skrivit här på ett tag men har haft fullt upp. Jag hoppas ni klarat er utan mig men nu börja jag sakna fika träffarna. Vi ju träffa er o se hur stora alla barn blivit. Hoppas vi ses snart. Kram gå er

Svar på tråden Mammor i Umeå