• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • IsaCMoJs

Hade varit SÅ kul! Är dock ensam med båda barnen så jag vet inte om jag vågar fara på café med mitt äldsta!

• Blomsteröga

Halloj! Hoppas att ni har det bra i sommarvärmen Solig Funderar på om det är någon som är intresserad av en picnik i någon lekpark i helgen? Helst där det finns babygungor. Det skulle funka för oss med lekparken som är precis bakom dagiset Varglyan på Mariedal, men vi är öppna för andra förslag

• IsaCMoJs

Fesun: det märks att du inte träffat min dotter ;)

• jennypny

Har farmor på besök så vi kan inte komma på fika.
    Picknick till helgen passar nog inte heller. Isåfall eventuellt på söndag om vi är i stan då, men kan inte lova något.

• Finesse

Jag har börjat jobba så vi kan inte fika nånting alls.. lite tråkigt men samtidigt behövligt för oss

Ebba 071228, Hampus 110225
  • niskalainen

Finesse: Vad synd att vi inte hunnit träffas! Hoppas det går bra att börja jobba igen.

Angående picknick: vi har ju babygungor på vår gård om det är så att ni vill komma hit och hänga på gräset utanför oss på lördag? Då är jag nämligen gräsänka heeeela långa dagen från lunch typ så det skulle sitta fint med sällskap om några kan då

Svar på tråden Mammor i Umeå