Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Hej hoppas ni har det bra. Skulle önska mer av den här
Jag minns att vi pratade om lite "lugnare" promenadstråk en gång. Igår gick vi i konstsnöspåret på Nydala. Riktigt trevligt! Tänkte bara tipsa i fall ni inte har tänkt på det.
Härlig Mors Dag på er, underbara mammor!
Ja jisses vad det regnar, men med plazas hotellfrukost i magen och en sovandes Greta på magen känns livet rätt gott ändå. Sambon sover också, han var karaokevärd på cover club igår kväll/natt men skulle prompt upp och ta med mig till plaza. Han vet att jag äääälskar frukost
På tisdag blir det inget fika hos mig, jag ska vikariera och ha sångelever hela dagen. Det har varit bestämt sen länge så det var nog därför jag glömt bort det, då var 31 maj långt bort men så insåg jag att det är redan nu i veckan!
Så vad säger ni, vaniljdrömmen 13 på onsdag som vanligt eller?
(IrisMaria79: Jag tar med sjalarna dit i såna fall )
hej, då ses vi på vaniljdrömmen som vanligt istället.
Vi kan inte komma på onsdag, får komma nästa vecka istället :)
Jag och Greta kommer inte idag, jag är dunderförkyld tredje dagen nu och är rädd för att smitta ner folk så vi ses nästa vecka istället om någon vill fika då
Vi kommer inte heller på fikat idag. Men nästa vecka ser jag fram emot det.
Vi är fortfarande sjuka så vi kommer inte heller idag, nedrans sjukdomar!
Tim är förkyld så vi kommer inte heller idag, hoppas alla är pigga o krya nästa vecka så ses vi då istället.
Vi synkar ju iallafall...
Fika på onsdag kl.13?
Är det någon som varit till 4H-gården, visst kan man fika där ockå? Ska vi ses där eller ta vanlijdrömmen?