Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Hej hej! Nån som har lust att hinna ses nåt innan jul? Jag börjar jobba igen efter årsskiftet så vore kul att hinna ses en sista gång. 
Jag ses gärna. W kommer att vara ledig från dagis hela jullovet och vi blir kvar i stan i förutom under julhelgen så vi har gott om tid. Dessutom kanske vi slipper alla snuvor ett tag när hon blir ledig. Det märks att hon har börjat på dagis
Jag ses också gärna innan jul :) den här veckan kan jag onsdag och fredag som det ser ut nu. Hur ser det ut för er andra nån av dom dagarna? Annars finns ju nästa vecka också :)
fredag funkar för oss!
Annars hade jag tänkt föreslå att vi kunde träffas hemma hos oss någon dag nästa vecka. Jag är flexibel mån till onsdag
Åh, blomsterögas förslag låter ju mycket trevligare! Vi åker på torsdag nästa vecka men måndag eller tisdag skulle funka fint. Onsdag blir nog packdag...
Låter trevligt att träffas hos Blomsteröga. Måndag skulle nog passa mig bäst då, samt på förmiddagen.
Ska vi säga måndag då? Om det är fler som vill komma så skriv det här så inboxar jag adressen
Skriv telefonnummer också så kan jag sms:a om vi skulle bli sjuka. Vi har inte så mycket plats för vagnar, men våran kan stå ute och då kanske det går att få in tre.
Alltså jag är lite trött. Jag menar inte att ni ska ska skriva telefonnummer i tråden. Vi tar det i inboxen.
blev ändrade planer här. jag o greta flyger i förväg till sthlm och det på måndag förmiddag. så vi kan tyvärr inte men hoppas på fler chanser!