• malla25

Mammor i Umeå

Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)

• Svar på tråden Mammor i Umeå
  • jennypny

Hej hej!  Nån som har lust att hinna ses nåt innan jul? Jag börjar jobba igen efter årsskiftet så vore kul att hinna ses en sista gång. Glad

• Blomsteröga

Jag ses gärna. W kommer att vara ledig från dagis hela jullovet och vi blir kvar i stan i förutom under julhelgen så vi har gott om tid. Dessutom kanske vi slipper alla snuvor ett tag när hon blir ledig. Det märks att hon har börjat på dagis  

• Umeåtjej

Jag ses också gärna innan jul :) den här veckan kan jag onsdag och fredag som det ser ut nu. Hur ser det ut för er andra nån av dom dagarna? Annars finns ju nästa vecka också :)

• Blomsteröga

Annars hade jag tänkt föreslå att vi kunde träffas hemma hos oss någon dag nästa vecka. Jag är flexibel mån till onsdag

• jennypny

Låter trevligt att träffas hos Blomsteröga. Måndag skulle nog passa mig bäst då, samt på förmiddagen.

• Blomsteröga

Ska vi säga måndag då? Om det är fler som vill komma så skriv det här så inboxar jag adressen Skriv telefonnummer också så kan jag sms:a om vi skulle bli sjuka. Vi har inte så mycket plats för vagnar, men våran kan stå ute och då kanske det går att få in tre.

• Blomsteröga

Alltså jag är lite trött. Jag menar inte att ni ska ska skriva telefonnummer i tråden. Vi tar det i inboxen.

Svar på tråden Mammor i Umeå