• WilmaRebecka

Vilket bokformat föredrar du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket bokformat föredrar du?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Spelar ingen som helst roll. Pocket som närmar sig 700 sidor tenderar dock att bli lite osmidiga så det undviker jag helst men jag har några av den sorten ändå.

I am free because I know that I alone am morally responsible for everything I do.
  • snillis

Att läsa - pocket.
    I bokhyllan - inbundna. Mycket snyggare! 

• mjuik

Pocket. Jag läser mycket i badkaret och då vill jag ha en lätt bok.

Några har skrivit att böcker ska se lästa ut, jag är tvärtom.
    Om det är en bra bok och den blir ful, får ryggen bruten eller hundöron så händer det att jag köper en ny.
    Jag gillar när böckerna ser nya ut =)

• Twilight
    mjuik skrev 2010-09-08 12:36:46 följand
    Några har skrivit att böcker ska se lästa ut, jag är tvärtom.
    Om det är en bra bok och den blir ful, får ryggen bruten eller hundöron så händer det att jag köper en ny.
    Jag gillar när böckerna ser nya ut =)
    Samma lika här  
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
  • LuMa

Pocket!
    Jag läser mycket och skulle aldrig ha råd att köpa så mycket böcker som jag gör om inte pocket fanns.
    Det är samma bokstäver i dom, smidigare att ligga i sängen och läsa i och framför allt billigare.

• Anova

Pocket för skönlitteratur, allt annat vill jag gärna ha inbundet.
    Är en storkonsument då det gäller böcker, och då är pocket en fördel för att de är billigare. Förra veckan blev det 10 stycken böcker varav tre var inbundna (en kokbok och två konstböcker). (denna vecka har jag inte köpt några böcker.. än..)

• NorrVimpel

Inbundet. Pocket har för det mesta alldeles för liten stil. Sen lånar jag mer än jag köper så då behöver jag inte fundera på det ekonomiska

• aldrigmer

Pocket. Allt ges dock inte ut i pocket och då får man offra sig. Lånar gärna på bibloteket. Har läsplatta som ser ut som en pocketsida- funkar hur bra som helst!!

• Dammtussan

Pocket! Jag ligger och läser och då kan inbundna vara tunga. Harry Potter-böckerna läste jag inbundna och fick (nästan) träningsvärk i armarna efteråt Tungan ute

• Vroooooom

Jag föredrar storpocket eller vanliga pocket när jag ska läsa men inbundna är snyggare i bokhyllan. Jag är dessutom en sån som läser böckerna flera gånger så mina pocket blir alltid så fula i ryggen.

Did you give the world some love today?
Svar på tråden Vilket bokformat föredrar du?