CN83 skrev 2012-08-06 13:28:17 följande:
Csillag: tack så hemskt mkt :) ja jag ska verkligen försöka o ta en dag i taget men jag tycker att det är svårt. Känner en sån inre stress även om jag försöker tänka på annat. Minsta lilla hugg eller mensvärks liknande smärta analyserar man ju i sönder.
Vad gott att du gått över v12 :). Hoppas att du kan börja njuta lite nu då.. 
L Maria: Nej jag har aldrig hunnit sett det då dom två första gångerna gick jag på en Mvc där man inte får Vul förrän v 17 och dom ville ej göra någon trots min oro. Tredje gången fick vi Vul i v7+4 som då visade ofostrig. 
Pratade med Dr LB i morses och ska till Vc och ta prover så fort som möjligt och fick tid för Vul mm den 18e. Det kändes bra att iaf få prover tagna som visar ifall alla mina värden är ok, det har jag ju aldrig tagit förut. 
Ja nu försöker jag hoppas även fast det inte är lätt. Tack för att ni finna iaf :)
Grattis till plusset! Jag håller alla tummar jag bara kan för att det går vägen denna gång!
Det är bra att man kan ringa till LB, även om man helst av allt skulle vilja kunna kolla på dag TVÅ om allt är bra!
Det är säkert bäst att göra som andra har skrivit och ta en dag i sänder. Jag hoppas att det går bra för er nu!!
Ego: Sjätte missfallet igår. Väldigt tidigt, typ v5 (vem orkar räkna ordentligt innan det har gått längre tid...?  ). LB sa sist att det viktigaste är att man vågar försöka igen. Det värsta är ju att tiden rinner iväg, särskilt om man funderar på att adoptera, då får man ju inte vara hur gammal som helst heller.... :(