Annica P skrev 2013-05-12 13:18:16 följande:
CN: Går det bra med er nu? Det var en tuff start ni fått.
Det är så roligt att höra att du kommit så långt Mamma77! Hoppas att det känns som en seger, även om det inte är över förrän hen kommit ut.
Minus75: Hoppas att det gick bra på konserterna och att du inte behöver svälla så mycket. Om det blir varmt kan ju det förvärra. Jag hade stödstrumpor hela sommaren i fjol, då det fanns antydan till åderbråck och jag svällde, särskilt när temperaturen steg.
Våran sötis har varit på sin första semester. Åkt tåg (fyra timmars försening, men vi kunde stanna hemma som tur var), Tom Tits mm i Södertälje och missade tåget hem pga att hissen inte funkade så vi inte fick upp barnvagnen... Fyra extra timmar, så det blev en promenad i Stockholm

. Hon hade nog haft det bättre hemma, men är tålig för det mesta. För större barn rekommenderas Tom Tits varmt! Kram alla!
Hmmm.. Nu ska ju sommaren komma enligt alla prognoser så stödstrumpor kan nog vara en god investering...
Konserterna gick finfint. Jag hade sittplatsbiljetter och tog det lugnt så det gick bara bra. Bebis är toklivlig i magen oavsett så jag tror inte att den påverkades nämnvärt. Förutom att den kommer att få bra musiksmak då... ;)
Låter mysigt med första semestern! Vi insåg i helgen att nästa gång vi åker ut till vår sommarstuga i skärgården har vi en BEBIS med oss! Jisses!