4 missfall.. Finns det hopp?
Imorgon är det ultraljud (v 19+6), håll tummarna för att vi efter det kan "checka av" ytterligare en sak som ett steg på vägen!

Det gick jättebra! Tack för tumhållingen!! :D  
Allt var finfint och den hade växt på pricken som den skulle så jag blev inte ens flyttad åt något håll! 
Den visade villigt upp allt som skulle mätas och när det var dags för de "söta fotona" blev den alldeles tokig, stod på huvudet och visade mest rumpa. Det blev med andra ord ingen gullig profilbild, men däremot en bild på ett väldigt skarpt ben och fot...  ;)
Visst hade det varit kul med en fin bild, men huvudsaken är ju att den mår bra! 
Jag har ju moderkakan högt upp och framtill, vilket gör att jag inte har känt några sparkar ännu så det var skönt att se att den var livlig och busig. Man kan dock ställa sig samma fråga som sambon gjorde: Hur i hela friden kan en bebis hålla på sådär i magen utan att du känner det?!   :)
För er som är intresserade: ett radioreportage  om och med Lennart B:  sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=5409283

Che: Hur går det för dig? :)

?) kram
 ?) kram 

Det är verkligen jättesvårt att veta vad som stämmer eller inte i denna djungel! 
Mamma77: Jag beklagar verkligen att du har varit tvungen att genomgå alla dessa hemskheter! :(  
Hoppas att diffen mellan de olika gravtesterna beror på urinens koncentration eller  nåt liknande.
Håller alla tummar jag kan för att det ska gå vägen för er!