4 missfall.. Finns det hopp?
Lycka till till er som ska göra kub idag håller tummarna att de går bra!
Lycka till till er som ska göra kub idag håller tummarna att de går bra!
Ja ger upp bara att inse nu efter 8 MA att man e helt jävla misslyckad! Lika bra att lämna denna jorden! Är så jävla less
Hela semestern åt helvete igen
Läkarna gör INGENTING för dom har gjort allt som går! de enda vi kan göra är att åka utomlands och kolla uímmunförsvaret men vem sitter inne på 30000 kr bara så där!!!
fostret hade dött för en vecka sedan så de va väl ungefär då jag började ana att de gått åt helvete!!
8 st missfall är de normalt?!!!!! alla har lyckats här utan jag känns de som men ja vet att de finns några utav er som e kvar! de är okej när man efter 4 mf får medicin och de går vägen men efter 8 mf/ma å all medicin man kan ta då kanske de e lika bra att inse att jag aldrig kommer få barn!
Nu ska man behöva ta cytotec me på sin semester och ligga här å föda ut ett foster!! kul faktiskt
Trombyl 75 mg, progesteron, prednisolon 15 mg och fragmin 5000E ingenting hjälper å de e ju ingen ide att försöka mer! slutar ju alltid så här. Tack snälla ni som bryr er tur ja har er
Jag vill bar försöka få it skiten även fast ja vet att de inte kommer hjälpa med Cytotec! Men ja är ändå uppsatt på skrapning nästa onsdag så de kvittar
Miss boring: ja har skrivit i den tråden precis! Dom sitter inne med så mycket kunskap där! Tur de. Ja e så nervös över att de ändå inte ska gå vägen om man varit där! Vill ju så gärna ha barn ser inget liv utan
De blev inte många timmar sömn i natt och nu har jag precis tagit cytotec tabletterna! Har hunnit fundera mycket i natt och de enda som kommer är tårar och ett stort misslyckande! Vi är barnlösa! Jag har kommit fram till att ja inte orkar mer mitt psyke tar död på mig! Så de känns inte som om de e någon ide att försöka mer vi försöker ju förgäves. Ja vill inte leva ett liv utan barn och ja vill inte heller adoptera så va fan är detta för liv. 4 år och 8 missfall! Men de e ju väldigt kul att gratta alla runt omkring mig som fått både ett å två barn nu efter att vi började! Ett falskt leende sätter man på läpparna och gratulerar sen går man hem å lipar resten av dagen sen går de en månad så berättar bästa person att dom e gravida!!