*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Hej!
När jag läste Tabbs inlägg kände jag mig också manad att skriva här. Börjar med en kort presentation:
Vi har försökt få syskon till vår 3-åring nu i ungefär ett halvår. Den här månaden blev jag inlurad i det här med tempandet av en vän och började läsa här mer eller mindre varje dag, men har inte riktigt vågat skriva något.
Ursäkta att jag bara slänger mig in så här... Läser här varje dag men inte skrivit ngt

Nu tänkte jag vara så fräck och be om er hjälp, ni som är mer kunniga o erfarna..
Jag förstår inte riktigt min cykel den här månaden...fick positivt ÄL-test i torsdags och fredags (använder CB digital men såg att det på fredagen va starkare..) Nu har FF satt min ÄL till torsdagen? Kan det vara möjligt??
Tänkte lägga in min chart så ni kan se MEN hur gör man?.. jättettacksam om ni orkar titta o kommentera...
Precis det där råkade jag också ut för. Positivt ÄL-test två dagar i rad, FF satte coverline på första dagen trots att jag markerade bort första dagens temphöjning (ev. feber). Har också varit lite förvirrad kring det, och vet inte riktigt vad man ska tro. Nu spelar det väl i och för sig inte så stor roll, men lite undrar man ju ändå. Känns ju som att ÄL borde varit andra dagen då. Eftersom jag har en omöjlig cykel som hoppar lite som den vill så kanske det heller inte spelar så stor roll om ÄL var första eller andra dagen, FF:s förslag till bim litar jag ändå inte på. Lägger in min kurva här ifall någon är intresserad av att se (den kanske egentligen ska in i andra tråden, men det känns lite onödigt nu när det blir ny cykel när som helst).
http://www.fertilityfriend.com/home/3558a0
Vad säger ni för övrigt om min underliga tempdipp i måndags? Är det förvarning inför mens eller bara en artefakt? Kan tillägga att jag gissar på att min bim är någon gång de närmaste dagarna och är helt säker på att det inte tagit sig den här månaden heller (mensvärk, spottings, huvudvärk och ev. tempdippen).