*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Kul att det börjar hända lite nu med flera som passerat eller närmar sig ÄL. Det har ju varit lite tomt på bim-listan ett tag.
Välkommen lilltroll! Lägg gärna in din kurva. Det är lite lättare att se helheten då. Hoppas att du ska trivas här även om jag hoppas att du inte behöver stanna länge :).
Du och jag - Skönt att operationen är avklarad. Hur känns det? Mycket ont? Som flera redan sagt ska man undvika ibumetin om man kan eftersom det påverkar även själva implanteringen, men samtidigt ska du ju inte gå och ha alltför ont heller. Det är ju inte heller bra. Hoppas att du klarar dig på alvedon så slipper du oroa dig.
Vi 4 - Härligt med utslag! Hoppas att du kan släppa de där tankarna ett tag nu så att du kan vila upp dig och gå ner i varv lite.
Själv har jag nu äntligen varit på den där gynundersökningen jag skrev om för flera veckor sedan. Det jag hade känt på tappen var ofarliga förändringar och cystor så de tyckte inte att jag behövde oroa mig över det. De passade på att "titta runt lite" (hihi), men hittade inga andra fel heller. Det känns ju bra att veta i alla fall. Ena äggstocken var väldigt aktiv och där fanns en stor äggblåsa så ÄL är på gång. Också skönt att veta. Känner mig aningen lugnare idag efter några deppdagar när jag varit orolig för allt (min uvi är bland annat tillbaka) och gråtit titt som tätt utan förvarning.