*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
telgebo är du här ???Kolla vad jag precis fick på på äl testet =)))))) har aldrig hänt tidigare wohoo....det är positivt , dags för sänghalmen!
Hoppas det inte är försent bara hihi
Blev inget mys igår heller .....fullt utslag på äl testet och sambon fick för sig att han inte ville och han bryr sig inte om nå äl tester det blir bebis när det blir.
Vad han inte förstår är att det inte alls är så lätt som han tror.
Och han bryr sig nog kanske inte om det blir bebis nu eller om ett år.Men nu när vi bestämt att det ska bli bebis så är det sååååå svårt för mig att tänka på annat :(
SÅ inget mys igår heller ...inte i förrgår ...sist var 31/7 så det är nog ganka kört denna månad.
sara09: Håller tummarna att du har en liten i magen som växer. :) Förstår ditt testande jag är precis likadan man vill ju veta så fort som möjligt! Tycker mig iaf se på tidigare test ett svagt streck så håller tummarna!
Alltså jag tror han får lite prestationsångest, han tycker ju lite det blir när det blir och känner säkert att jag vill ju nu inte sen liksom. Det är inte så bara att bli gravid! :/
Får hoppas det räkte med 31/7 ...kanske att vi får till det i kväll...men det återstår ju och se.
Har inga förhoppningar kar på denna månad känns det som.
Ok. Jadu, det ser inte ut som äl vart än. Testa grapefrukt juice nästa månad bara för att testa vad kroppen säger då ?
Jag är lite orolig ang min luteafas ändå. Du skrev tidigare att luteafasen är detsamma och jag säkert får min mens senare denna månad. Men iom jag aldrig i mitt liv haft en cykel längre än 31 dagar är jag ändå lite orolig att jag har för kort luteafasen denna månad om nu det inte visar sig att den kommer senare mensen.
Blir intressant och se ...