Inlägg från: kanske 4a |Visa alla inlägg
  • kanske 4a

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jahapp, tempen har ju varit lite knasig den här månaden. Men igår dippade den under coverline och nu kom det rött, så det verkar ju stämma iaf, suck!

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Pillan2012 skrev 2012-04-25 15:57:08 följande:
    mens här :(

Neeeej Rynkar på näsan
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a

Nu förstår jag ingenting. Trots förhöjd temp i fyra dagar nu får jag inget kryss. Så här brukar det ju inte vara. Har min FF hakat upp sig? :) Jag kör iaf på äl den 1maj får vi se om det stämmer.

• kanske 4a
    MissBoring skrev 2012-05-06 21:31:27 följande:
    Kanske4 jag har ibland fått klicka lite fram å tillbaka när min info inte velat stanna så det kan nog va så att den hängt sig..har du provat å logga ur å in igen?
    Jag har provat logga ut och in, tryckt reload men inget hjälper. Trist, jag vill ha mitt kryss juh! Kanske kan maila de och fråga.
  • kanske 4a
    Vi 4 skrev 2012-05-07 20:05:15 följande:
    kanske4, jag tror att det beror på att du har för få tempar före äl-utslaget. Dag 10,11 och 12 tex. Grundregeln är att man ska ha tre st tempar (efter äl) som alla är hägre än de sex föregående. Sedan kör de en mer avancerad beräkning så det är inte så enkelt och en del av oss kan ha någon högre och någon lägre, men jag tror inte FF kan räkna ut din coverline när du har så få före äl.
    Aha ok, tack för svar! Då slänger jag väl in några till i efterskott då ;) Jag brukar ligga ganska stabilt. Bättre det än att inte få något kryss alls. Jag fick ju plus på äl test också så det borde stämma. Annars får jag slå över så den går efter monitorn istället.
  • kanske 4a

Nuuuuuu kom krysset, tusen tack Vi 4!!

• kanske 4a

Mäh, nu har jag skrivit två inlägg som bara försvinner Gråter får jag inte vara med längre. Dumma dator!

• kanske 4a

Nu kanske, skriver igen då.

MissBoring skrev 2012-05-07 20:55:49 följande:
    snygg kurva du fått till också :)
    Ja eller hur! Jag har dock bara fuskat med två tempar före äl :) Idag steg tempen rejält när jag tjuvtempade, ska kolla rätt tid ikväll får vi se. Verkar lite konstigt men man kan ju alltid hoppas. Fick en liten dipp igår med.

• kanske 4a
    Vilvarin skrev 2012-05-08 23:16:32 följande:

Tempar du på kvällen?

Ja det har blivit så, jag kör ju min egen metod :) Orkar inte vara supernoga och tempa innan jag stiger upp, ställa klockan när jag är ledig osv. Men det brukar stämma väldigt bra ändå. Men visst får man ju ta kurvan med en liten nypa salt.
  • kanske 4a
    Vilvarin skrev 2012-05-10 21:04:10 följande:

Spännande! Men du får ju rätt tydliga kurvor ändå även om vissa är lite hoppiga. Jag tempar när jag vaknar på morgonen och sätter inte klockan, nu med barn blir det sällan speciellt sent i alla fall, men gjorde samma förut och fick jämna kurvor ändå.
    Vilar du en stund innan?
    Nej det gör jag inte, tar kl 22, men det är klart jag är ju inte ute och springer precis innan :) Jag ser ju tydligt temphöjningen iaf och dippen när mensen kommer. Så det verkar funka för mig. Nu är jag förkyld så jag har högre temp än normalt, känner mig lite febrig idag så det går ju inte att lita på.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*