Inlägg från: kanske 4a |Visa alla inlägg
  • kanske 4a

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

lovelyangel82 skrev 2012-07-20 16:38:31 följande:
    Ååh nu väntar de längsta 4 timmars i mitt liv.. Tog ett test imorse (som jag gjort varje morgon sen äl . )

Om jag vinklade de och stod i rätt ljus så kunde man kanske se en super super svagt streck.. Min sambo var tveksam

Så tog jag ett bu för skojs skull.. Hade dock redan varit på toan en halvtimme tidigare så fick inte ut så mycket men fick nu ett super super svagt streck som inte behövdes vinklas och sambon såg de me..

Så nu vill jag ju se om de blir starkare om jag väntar 4 timmar eller om de e spökstreck..

Men de e brett och ser rosa ut iaf

Och tempen
    Steg ju lite idag me så vi får se.. Går den dock ner imorn då var de ju bara falskt alarm

Men ohhh vad spännande!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Gahh vad frustrerande det här är att bara vänta. Trodde mensen var på G i går då jag hade mensvärk och tappen kändes öppen. Men icke det när man nu för en gångs skull vill det! Kanske kommer äl nu när testen är i princip negativa? Fast jag har inga äl-symtom nu, det hade jag ju för snart två veckor sedan. Vill ju få en ny chans juh :(

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Hej tjejer! Igårkväll kom mensen äntligen så nu hoppas jag vi är på banan igen. Tyvärr kommer äl infalla då vi antingen är hos min mamma i hennes tvåa med barnen i samma rum, eller på väg hem och sover i tält, grrr. Men den dagen den sorgen haha.

Nu ska jag packa och fixa hela dagen, sen drar vi på ca 3 veckors semester!!

kram Hjärta    

• kanske 4a
    Pillan2012 skrev 2012-08-24 11:11:19 följande:
    SMyger in o berättar att jag nog är SUPERGRAVID :p Det var det starkaste plusset jag sett ever haha. Blir en valborgsbebis!!!!

Åhhh grattis!!
  • kanske 4a

Min temp åker jojo den här månaden. Nu hann jag ju inte tempa före äl så min kurva kan man ju inte gå efter. Men jag brukar få lite jämnare temp än så här, trots att jag använder örontemp. Men iaf är testen blanka och mensvärken är här. Så tanta kommer nog i natt eller i morgon precis som hon ska.

• kanske 4a

Jahapp, då börjar vi en ny cykel då, suck.

• kanske 4a
    MissBoring skrev 2012-08-27 20:10:32 följande:
    Rynkar på näsan
    Capiche skrev 2012-08-27 20:11:58 följande:
    Nej men va tusan!!! kram 

Tack, idag känns det riktigt tungt Gråter
  • kanske 4a
    Saga09 skrev 2012-08-31 07:40:53 följande:
    Jag har ett test hemma men vet inte om jag ska ta det senare idag eller imorgon. Lite rädd att jag inte kan lita på tempen just nu tack vare att jag blivit sjuuukt förkyld  typiskt kan man ju tycka...

Hejja dig, tycker med du ska testa :)
  • kanske 4a

Åh pillan jag beklagar verkligen!!! Jag har haft två utomkveds och ett MA, jag vet vad du går igenom och det är pest. Stor kram Hjärta

• kanske 4a
    Pillan2012 skrev 2012-09-06 14:10:06 följande:
    Hej hej

Här inne var det lugnt :)

Nån som vet NÄR man kan förväntas ha sin äl efter missfall i 6-7 veckan? Äl-testerna visar fortfarande starka utslag så antagligen har ag en hel del hcg kvar. Måste det vara nere på typ noll innan man kan få äl igen? Nästa onsdag ska jag träffa läkaren i alla fall, ska bli spännande att se vad hon har att säga...

Jag fick ju äl-flytningar och äl-värk fasst mina gravtester inte var helt negativa. Väldigt skumt tyckte jag. Jag hade en ganska normal cykel direkt efter MF, förutom att jag inte slutade blöda helt förrän efter 13 dagar. Sen fick jag äl-flytningar och värk på dag 16-19, temphöjningen kom dag 21 och det sista svaga positiva jag har skrivit in var dag 21.  Dag 31 har jag fyllt i negativt gravtest och dag 33 kom mensen. Jag har ju 11 dagars lutealfas så det stämmer ju ganska bra, även om cykeln totalt blev några dagar längre än jag brukar ha.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*