• Buttelina

småfolk lagersalg

Hej tjejer

Nu ör det dags

Kære Småfolk venner

I inviteres til lagersalg hos Småfolk.
    Tors. 30/9: 10:00 - 20:00
    Fre. 1/10: 10:00 - 20:00
    Lør. 2/10: 10:00 - 20:00

Sted:
    Østerled 28, 4300 Holbæk.
    Parkering kun i gården.

Vi modtager KUN kontanter.
    Af hensyn til børnene og sikkerheden kan barnevogne og klapvogne desværre ikke medtages.
    Der kommer nye varer hver dag så man kan gøre mange fine køb alle dage.
    Vi har 0-12 år og også mange fine voksenting til Mor.
    Varer købt på lagersalg kan hverken byttes eller returneres.
    Vi glæder os til at se jer

Mange hilsner
    Småfolk

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-14 19:18
    Priser:
    Tröja, body, suit 80 DKK
    Filt 100 DKK
    Velour 150 DKK
    Hoods, tröjor, jeans, lurvar 170 DKK
    Body 75 DKK
    Klänningar 150 DKK
    Babymössa 10 DKK
  • Svar på tråden småfolk lagersalg
  • Buttelina
    lillronya skrev 2010-09-16 22:40:33 följande:
    Ja

Usch bävar ändå för allt asande på lådorna. Får tänka salg hela tiden.
    du får sätta en bild på småfolktröjor på varje låda
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • lillronya
    Buttelina skrev 2010-09-16 22:41:49 följande:
    du får sätta en bild på småfolktröjor på varje låda
    Hahahaha ja det får jag nog göra!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • melizza
    Olivers Mamma skrev 2010-09-16 13:00:28 följande:
    Du ska med alltså ?
    japp jag är nästan helt säker på att jag ska med.....gubben har otroligt nog inte sagt emot han sa bara att om jag har råd så får jag åka om jag vill och råd har jag ju när jag precis sålt alla gamla vinterkläder och fick in 6000 på T
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • JsN

Tänk om två veckor! Då sitter vi här vid den här tiden och är rejält salgbakis. Och njuter av att titta på våra fynd.

Visst är det är härligt att få tiden i god tid, men samtidigt blir det lite för länge att vara helstissig hela tiden...

Traderakontot räcker med råge till det jag ska ha, men med helgens erbjudande om gratis osåltavgift lägger jag nog ut en hel del till som jag vill ta högre utrop för.

• Lilla Ego 07
    JsN skrev 2010-09-17 07:49:16 följande:
    Tänk om två veckor! Då sitter vi här vid den här tiden och är rejält salgbakis. Och njuter av att titta på våra fynd.

Visst är det är härligt att få tiden i god tid, men samtidigt blir det lite för länge att vara helstissig hela tiden...

Traderakontot räcker med råge till det jag ska ha, men med helgens erbjudande om gratis osåltavgift lägger jag nog ut en hel del till som jag vill ta högre utrop för.
    Ja det är ju kanon med gratis osålt nu i helgen, kunde inte ha tajmat det bättre känner jag. Har nästan fyllt en prolist med 50 auktioner som får gå iväg imorgon.

Funderar på att slänga iväg ännu fler bara för att jag har ångan uppe men de ska ju packas och skickas sen också....Glad
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Kristyr
    JsN skrev 2010-09-17 07:49:16 följande:

hmm har jag helt missat! Men hur ska man hinna fylla en pro och ta kort.. *pust*
    alla annonser eller?
  • JsN
    Kristyr skrev 2010-09-17 09:53:05 följande:
    hmm har jag helt missat! Men hur ska man hinna fylla en pro och ta kort.. *pust*
    alla annonser eller?
    50, under helgen
  • JsN

Jag lovade någon att jag skulle titta efter klänningar. Vem? KAn du inte inboxa mig?

Svar på tråden småfolk lagersalg