• Buttelina

småfolk lagersalg

Hej tjejer

Nu ör det dags

Kære Småfolk venner

I inviteres til lagersalg hos Småfolk.
    Tors. 30/9: 10:00 - 20:00
    Fre. 1/10: 10:00 - 20:00
    Lør. 2/10: 10:00 - 20:00

Sted:
    Østerled 28, 4300 Holbæk.
    Parkering kun i gården.

Vi modtager KUN kontanter.
    Af hensyn til børnene og sikkerheden kan barnevogne og klapvogne desværre ikke medtages.
    Der kommer nye varer hver dag så man kan gøre mange fine køb alle dage.
    Vi har 0-12 år og også mange fine voksenting til Mor.
    Varer købt på lagersalg kan hverken byttes eller returneres.
    Vi glæder os til at se jer

Mange hilsner
    Småfolk

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-14 19:18
    Priser:
    Tröja, body, suit 80 DKK
    Filt 100 DKK
    Velour 150 DKK
    Hoods, tröjor, jeans, lurvar 170 DKK
    Body 75 DKK
    Klänningar 150 DKK
    Babymössa 10 DKK
  • Svar på tråden småfolk lagersalg
  • lillronya

Shit Smultron! Jag har varit sååå arg på dej stora delar av natten på jobbet!
    Ja en massa har hänt och dessutom jobbade jag, och skulle försöka sova lite.

Drömde om att när vi träffades för att åka på salg hade du dragit ihop ett helt gäng härifrån fl.
    Jättekul, men förvirrande. En massa nick hit och dit och alla var som förvirrade höns. Någon skulle ha kaffe, någon skullepå toa och någon behövde växla.
    Så långt ifrån vårt organiserade salgande som möjligt!

DESSUTOM envisades du med att stoffe skulle med i vår bil! DU skulle sitta fram och han skulle trängas bak med oss andra.
    Anledningen att han skulle med var att han faktiskt ville bära dina kassar och det tyckte du var snällt.

Själv hade jag problem att få ut mina pengar från minuten, eftersom alla var stängda eller flyttade så vi inte hittade dem.

Jag var SÅÅÅÅ trött när jag vaknade! Och fruktansvärt irriterad innan jag fattade att det inte var sant.

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Greksmurfen

just ja ska bigofa lite banknuffror till kristyr å h80.. fixkar det senare idag =P

ivår bil finns det 1 plats ledig torsdagen....kör från växjö...ons sen em, övernattar antingen i malmö eller i hoealback (butte eller släktingar i hoelbeak )

Smultron va tror du kan man ta med en bee in nu ?? det är ju mkt större iaf?!?å det e ju en liten vagn..... eller ska man ta med bilskyddet? sen ska man ha med egna kassar med va till å lägga i?

mamma till Maximilian född 081028
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-09-26 17:34:03 följande:
    Shit Smultron! Jag har varit sååå arg på dej stora delar av natten på jobbet!
    Ja en massa har hänt och dessutom jobbade jag, och skulle försöka sova lite.

Drömde om att när vi träffades för att åka på salg hade du dragit ihop ett helt gäng härifrån fl.
    Jättekul, men förvirrande. En massa nick hit och dit och alla var som förvirrade höns. Någon skulle ha kaffe, någon skullepå toa och någon behövde växla.
    Så långt ifrån vårt organiserade salgande som möjligt!

DESSUTOM envisades du med att stoffe skulle med i vår bil! DU skulle sitta fram och han skulle trängas bak med oss andra.
    Anledningen att han skulle med var att han faktiskt ville bära dina kassar och det tyckte du var snällt.

Själv hade jag problem att få ut mina pengar från minuten, eftersom alla var stängda eller flyttade så vi inte hittade dem.

Jag var SÅÅÅÅ trött när jag vaknade! Och fruktansvärt irriterad innan jag fattade att det inte var sant.
    Greksmurfen skrev 2010-09-26 17:50:07 följande:
    just ja ska bigofa lite banknuffror till kristyr å h80.. fixkar det senare idag =P

ivår bil finns det 1 plats ledig torsdagen....kör från växjö...ons sen em, övernattar antingen i malmö eller i hoealback (butte eller släktingar i hoelbeak )

Smultron va tror du kan man ta med en bee in nu ?? det är ju mkt större iaf?!?å det e ju en liten vagn..... eller ska man ta med bilskyddet? sen ska man ha med egna kassar med va till å lägga i?
    Jag vet inte vad man ska tro..men jag tycker att man ska respektera angivna "regler" dvs att vagn inte får tas med in. Så för att inte reta upp danskor etc så röstar jag på att du kör sele
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-09-26 18:01:00 följande:
    grekis> exakt! Måste komma på hur mkt pengar bara

Vad rekomenderas?
    jag kommer ha växlat 2000 inte mer.. har inte råd med mer.. sen kommer ju molo, dop, sonens 2 års dag.... hmmm ja mkt uttgifter=/
    det jobbiga är att ja inte hittar pengarna som blev över från molo sist=/
    mamma till Maximilian född 081028
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-09-26 18:26:04 följande:
    Lillronya och mammastök- är pengarna på g? Vore super nu innan salgen Guld i mun
    Oh jisses!
    Ordnar det nu!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-09-26 18:29:48 följande:
    Oh jisses!
    Ordnar det nu!
    *asg* Haha, det är lätt att glömma men pengarna kan vara najs inför salgen tänkte jag
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2010-09-26 18:31:05 följande:
    *asg* Haha, det är lätt att glömma men pengarna kan vara najs inför salgen tänkte jag
    Ja det är klart ju! Nu är de överförda iaf. Förlåt! Och tack för hjälpen med beställning och samordning!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2010-09-26 18:34:06 följande:
    Ja det är klart ju! Nu är de överförda iaf. Förlåt! Och tack för hjälpen med beställning och samordning!
    Tack! Så lite så!
Svar på tråden småfolk lagersalg