• Anonym

    Knulla din kille med en strapon?

    Jag skulle nog bli ganska ställd, men när jag vant mig vid tanken så skulle jag kanske kunna tänka mig det. Kanske.

  • Anonym

    röstade aldrig i livet. men inte för att det är usch utan för att jag inte skulle vara bekväm i det. Skulle nog skratta så jag fick magont om jag tog på en sån. Skulle han så gärna vilja ha sex på det viset skulle jag föreslå att han söker upp en villig man.

  • Anonym

    Vill han hålla på med sånt så kan han skaffa sig en kille.

  • Anonym

    Min sambo skulle säkert gilla det, men jag vill inte ge honom sådan kärlek, haha 

  • Anonym

    Jag skulle bli äcklad. Och sen skulle jag nog dumpa honom. Och sprida det till hans vänner.

  • Anonym

    det skulle jag vilja. men jag tror dessvärre inte han skulle vilja det lika mycket :(

  • Anonym
    redneck girl skrev 2010-09-17 15:27:07 följande:

    inga problem.testat redan.fast de är lite lite svårt att få till en bra takt ,när man är så van att vara den som brukar stå där.


    Har oxå testat men man får verkligen träna, haha skit svårt att jucka ju;)
  • Anonym
    skoladan skrev 2010-09-27 11:35:18 följande:
    Alla män som vill ha och längtar efter analsex, borde först själva testa hur det känns att bli påsatta i baken.
    japp o skönt är det;) både för min man och mig;)
  • Anonym
    skoladan skrev 2010-09-27 11:35:18 följande:
    Alla män som vill ha och längtar efter analsex, borde först själva testa hur det känns att bli påsatta i baken.
    Förstår inte riktigt det resonemanget - så om du vill ha din fitta slickad måste du först slicka nån annas fitta för att...?

    Min kille är lätt homofobisk men älskar att jag fingrar honom i baken när jag suger, vi har pratar om plug och skulle han vilja bli tagen med strap skulle jag tända som f*n på det - allt som kan göra vårt sexliv optimalt är jag på!
  • Anonym

    Skulle nog kunna tänka mig det, men däremot skulle jag nog inte orka jucka mer än någon minut, haha

  • Anonym

    Skulle bli väldigt förvånad då vi inte brukar använda olika leksaker och han aldrig provat analsex innan. Men om han ville göra det skulle vi förstås försöka hitta ett sätt att få det att funka. Självklart vill jag att han ska ha det skönt, i alla fall så länge det inte innebär något obehag för mig...

  • Anonym

    vi har provat 1 gång och jag kände mig som en oskuld, fast ioförsig så var jag oskuld på det med, har lixom aldrig juckat förr hahaha

Svar på tråden Knulla din kille med en strapon?