Downs syndrom - Vi gjorde abort
Åh nej, beklagar 💔 Vad tufft det är. Är du ok? Har du gjort någon typ av undersökning av livmodern tidigare? Sätter du in båda nästa gång eller efter varandra, och hur lång tid behöver du vänta mellan insättningarna då? Tänker också att jag borde hinna med 2 återföringar innan sommaren.
Egentligen inte, den här resan bestämdes för ett halvår sedan, som tur är passade det bra tidsmässigt eftersom vi bara kunde vänta förra månaden.
Spännande! håller tummarna för oss båda. Jag trackar äl nu, hur långt har du kommit?
Tack ❤️ Jag känner bara att jag tappar hoppet mer och mer tyvärr 😔 Nä, ingen så grundlig undersökning. Inte mer än att de spolat med koksalt.
Tyvärr blev det ingen återföring den här cykeln då det krockade med påskstängt på kliniken? Så vi får se om det blir nästa cykel. Har frågat om jag får sätta in båda, men det sa de nej till. Våra embryon ?ser för bra ut? för att göra det. Men tror jag hinner med båda återföringarna innan sommaren ändå. Om den första inte fäster alls så kan jag göra nästa återföring cykeln efter.
Okej, vad bra att det passade in med resan. Skönt att komma iväg och tänka på något annat 😊
Hur går det för dig? Har du gjort återföring nu?