• Klockarn

    Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?

    Om ni drar ett finger mellan skinkorna, så pass långt in att ni nära på snuddar "ingången". Vad luktar ert finger efteråt?

    Jag är inte pervers. Inte mer än någon annan i alla fall. Tungan ute
    Varför jag undrar är för att det finns en tråd på FB där den ena med den andra klagar på att dom haft tjejer som luktat illa när dom tagit henne bakifrån, eller vid 69:an.
    Själv har jag haft relativt många sexpartners, och älskar både 69:an och doggystyle, men har aldrig upplevt att någon luktat där bak.

    Därför är jag nyfiken på ifall jag bara haft tur, eller vad man nu ska kalla det.

    Kanske ska det vara så att det luktar det ena eller det andra där. Vad vet jag.

    Så, vad luktar du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-08-26 00:35:23 följande:
    Frågan är hur tusan det ska gå till.

    Ska man gå fram till en slumpmässig tjej och säga:
    -Ursäkta mig, skulle jag kunna smaka dig i rumpan? Det är till ett skolarbete.
    Varför inte....

    Eller så kan man liksom bara fixa sig en tjej, så jävla svårt är det väl ändå inte eller??
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2011-08-26 00:57:27 följande:
    Varför inte....

    Eller så kan man liksom bara fixa sig en tjej, så jävla svårt är det väl ändå inte eller??
    Jooo, det är svårt!  Jag ska förhoppningsvis börja en kurs snart där ca 80% är tjejer, där kanske jag hittar någon att hänga i julkranen.
  • Anonym (yesbox)

    Hahaha gråter av skratt!

    Hade en pojkvän (apropå lukt) som inte ville att jag skulle duscha innan han gick ned på mig eftersom "ska man slicka fitta vill man ju att det ska smaka göttig fitta också" . 

  • lille Birger
    lille Birger skrev 2011-08-26 21:36:34 följande:
    Jooo, det är svårt!  Jag ska förhoppningsvis börja en kurs snart där ca 80% är tjejer, där kanske jag hittar någon att hänga i julkranen.
    julgranen*
  • och
    lille Birger skrev 2011-08-26 21:36:34 följande:
    Jooo, det är svårt!  Jag ska förhoppningsvis börja en kurs snart där ca 80% är tjejer, där kanske jag hittar någon att hänga i julkranen.
    Det gör du säkert.
    Om inte, så blir du i alla fall duktig på korgmålning och får tips på vilka inkontinensskydd som är bäst. Solig 
  • Anonym (ohoh)
    Bystomanen skrev 2011-07-23 20:16:38 följande:
    Det beror på hur långt du vill slicka...om du vill fortsätta och slicka hela rumpan...eller om det räcker med vad jag gillar....köra tungan in i fittan och känna dom ljuvliga smakerna och dofterna där...Och känna när hon får orgasm av min tunga.....
    Inte en fredagkväll...hysch...du må förstå att inte alla tjejer är tillfredställda...skriv annat istället...pls
  • lille Birger
    Anonym (yesbox) skrev 2011-08-26 21:42:16 följande:
    Hahaha gråter av skratt!

    Hade en pojkvän (apropå lukt) som inte ville att jag skulle duscha innan han gick ned på mig eftersom "ska man slicka fitta vill man ju att det ska smaka göttig fitta också" . 
    Usch, vilken snuskhummer! Förvånad
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-08-26 21:36:34 följande:
    Jooo, det är svårt!  Jag ska förhoppningsvis börja en kurs snart där ca 80% är tjejer, där kanske jag hittar någon att hänga i julkranen.
    Vem vet, kompisen träffade en tjej på sin fackkurs, nu gick det åt helvete iaf men sånt vet man ju aldrig innan
    och skrev 2011-08-26 22:15:58 följande:
    Det gör du säkert.
    Om inte, så blir du i alla fall duktig på korgmålning och får tips på vilka inkontinensskydd som är bäst. Solig 
    OMG får nästan inkontinens problem själv av att garva, vilken underbar mening.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • etanol
    HäxanSurtant skrev 2011-08-27 00:04:43 följande:
    Vem vet, kompisen träffade en tjej på sin fackkurs, nu gick det åt helvete iaf men sånt vet man ju aldrig innan
    och skrev 2011-08-26 22:15:58 följande:
    Det gör du säkert.
    Om inte, så blir du i alla fall duktig på korgmålning och får tips på vilka inkontinensskydd som är bäst. Solig 
    OMG får nästan inkontinens problem själv av att garva, vilken underbar mening.
    Misstänkte at du var här å...

Svar på tråden Tjejer - Vad luktar ni i rumpan?