• 3 barns mamma84

Vi med barn födda år 2005

SoligHallo alla 2005 färäldrarSolig
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}
    Kanskeni oxå har en 5åring hemma precis som jag och kanske ni har oxå små syskon till dem födda.
    Här har jag en 5åring född i juni månad ja den varmaste sommmaren som jag kommer ihåg den sommaren var varm jätte varm och då fick vi många våra små ja nu stora Haha.
    Nu har hon blivit storesyster till en Lillebror född 2008 och även han är en stor pojke nu oxå.
    Så ca om3 månader kommer en 05 och en 08 bli storesyster och storebror till en Lillebror född i december.
    Tror att denna julen är den julen min Stora flicka längtar efter sin Lillebror och all snö hon bara kan få njuta av.GladHoppas vi blir en del som man ha roligt tillsammansGlad
    Välkommna

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi med barn födda år 2005
  • Shirin85
    3 barns mamma84 skrev 2011-07-26 16:00:31 följande:
    Haha skoja INTE denna lilla Ebba fröken är en monster !! oj vad hon är jobbig ibland vill jag bara gräva ner mig själv för o slippa henne ett tag !
    Och hon babblar hejvilt munnen bara går i 1000 varv haha 
    Haha, känner igen mig liite.
    Igår kväll hos oss:
    Leila: Mamma ska vi titta på film?
    Jag: Nej du ska ju äta kvällsmat nu..klockan är ju halv åtta..
    Leila: DemonDemon 
    Jag: Men vi kan se på film imorgon om du vill.
    * lång tystnad *
    Leila: *suck* Jaha...jag som tänkt fira din födelsedag med att baka tårta och blåsa upp ballonger..men nu blir det väl inte så då..Gråter Jättemycke tårta...bara till dig...men nej nu får det vara *suck*

Hon vet nog inte ens när min födelsedag är och hon vet definitivt inte hur man bakar tårtaOskyldig 
    Hon är ingen arg tjej men hon "straffar" en genom att säga sådana saker, men hon har glömt det inom en kvart oftastDrömmer
  • 3 barns mamma84

Nå flickor har ni börjat förbereda er att nu är våra barn stora  idag är det 1 aug och idag ska amadeus till dagiset och ebba till FSO/skola övning

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    norgesessan skrev 2011-08-01 09:05:20 följande:

22 dagar kvar för våran del.

för ebba 14 dagar sen skola nu e det övning det gick otroligt bra att lämna amadeus på dagiset och ebba till FSO
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Evve81

Har tänkt att det är 3 veckor till Tuva börjar förskoleklass idag!!!! Gisses min stora prinsessa!

Annars väntar vi som sagt på bebis som jag har hoppats skulle komma igår!

• strojes

22 augusti är dagen D här. Om två veckor börjar vi jobba igen så hon får en vecka att leka ihop sig med kompisarna innan allt börjar.

• Shirin85
    Evve81 skrev 2011-08-01 12:52:15 följande:

Har tänkt att det är 3 veckor till Tuva börjar förskoleklass idag!!!! Gisses min stora prinsessa!

Annars väntar vi som sagt på bebis som jag har hoppats skulle komma igår!

Jobbigt, hoppas h*n kommer inom närmsta tidGlad
  • Shirin85

Vi var och badade igår och Leila har verkligen blivit bra på att simma, hon är som en fisk i vattnet.
    Tror det kommer gå bra på simtester i skolan för henneGlad 
    Hon längtar till skolan och vi har köpt kläder och ett glitterdiadem som hon ska ha första skoldagen.
    Leila känner bara tre-fyra stycken ur den klassen hon ska börja i så det blir många nya för henne.

• mammatill3underbara

Hej. Lite uppdatering härifrån. Min stora tjej har nu tappat 6 tänder. Hon har tappat båda tänderna uppe och 4 där nere. Hon har alltså inga framtänder däruppe att äta med. Det ser jätteläskigt ut Solig men men tur att det växer ut nya.

Trots. Ja det finns det oxå som bara den. Hon är runt 120 lång och väger ca 21 kg. Va ett tag sen jag vägde henne. Den 22 augusti börjar allvaret för min lilla stora tjej. Det känns lite läskigt att skicka iväg henne till skolan. Hon är ju fortfarande min Baby 

Nån annan som känenr samma?

• Evve81

Lexus: Jag kan känna igen mig. Men Tuva längtar och det är ju bara att acceptera att de blir stora... Idag har Tuva köpt en ryggsäck som hon ska ha.

Nu är vår prins här. Så Tuva har nu 2 småbrorsor. Ut kom en liten Herman Tuva tycker att det är lite jobbigt att hon INTE får gå och bära honom. Han har ju som inte kolla på nacken alls och vi har sagt att hon gärna får sitta i soffan och hålla i honom men inte gå omkring.

Tuva har räknat ut att det är bara 2 veckor kvar till skolan börjar!

Svar på tråden Vi med barn födda år 2005