• LadyLi

Hur fan kan man betala 300 spenn för en body?

Hur kan man slänga ut 300 spenn för en body?

Jackor förstår jag eller skor...och sånt man använder mycket på dagis tex.
    Men en body??
    Har folk blivit helt knäppa? Handlar det då inte igentligen om att man handlar på eget begär?
    För barnet skiter väl i om bodyn kostar 300 spenn på NK eller 40 spenn på HM.

Jag förstår inte den här köpmanin som råder i vårat samhälle..och vad ger man för bild till sina barn?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-30 10:25
    ok,Tack för alla svar. Folk är olika helt enkelt och prioriterar prylar högre än vad jag trodde.
    Kanske är därför som folk även måste jobba extremt mycket för att de ska ha råd med sina liv och därför måste jobba så mycket och ha ungarna på dagis mellan 7-17.
    För vissa alltså.

Det här ämnet är intressant och jag är oerhört fascinerad.
    Tack även till dig som korrigerade min usla stavning:)
  • Svar på tråden Hur fan kan man betala 300 spenn för en body?
  • Jezamine

För min del så låter jag folk handla vad de vill för sina pengar

Jag är INTE avstängd
  • LadyLi
    Jezamine skrev 2010-09-27 18:17:21 följande:
    För min del så låter jag folk handla vad de vill för sina pengar
    Eh..jo det gör jag med.. men jag förstår det fortfarande inte. Gör du?
  • Jezamine
    LadyLi skrev 2010-09-27 18:19:35 följande:
    Eh..jo det gör jag med.. men jag förstår det fortfarande inte. Gör du?
    Bryr mig inte
    Jag är INTE avstängd
  • pluvdo

Jag förstår inte hur man kan ta 300 kronor för en body.

• lokisse

beror väll pa.
    jag kan betala ganska mycke för nagot jag tycker om och jag skippar gärna dom saker som jag tror kan ha gjorts av barn för barn sa att säga fast dom är billiga...

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • Kan inte bli bättre än såhär

Och jag förstår inte hur folk kan köpa begagnade kläder.

• far

Somliga är märkesgalna, och skiter i vad det kostar, andra gillar att köpa på rea, eller second hand. Men ofta är det nog plånboken som får bestämma. Man hade inte tillverkat så dyra babyplagg, om ingen ville köpa dem.Solig

• Lalalong

Jag förstår inte varför folk lägger sig att jag köper en body för 300 kr. Okej om folk la sig i om jag slog mina barn eller struntade i att ge dom mat. Men en body. Det är väl skitsamma.

Jag förstår inte manin att lägga sig i obetydelselösa saker som man inte har med att göra. Vad sänder det för signaler till våra barn egentligen?

Klara 060504, Alva 100117
  • Ventress

Fast köpmani kan man ha även om man köper billigare plagg - och en j-a massa sådana plagg. Ibland vill man ha ett speciellt motiv på en tröja, och då finns det kanske bara hos Småfolk/ MOLO/vad som nu anses dyrt. Dessutom är kvalitén ofta bättre på de dyra märkena.

• Kaosmamma

Jag betalar för snygga printade plagg med bra kvalité :) det är därför de är dyrare. Köper tex hm också såklart om det är något jag gillar men de håller sig tyvärr inte lika bra som de dyrare kläderna.. Så det är därför jag kan köpa bodys för 300 spänn!

Svar på tråden Hur fan kan man betala 300 spenn för en body?