• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • Leeloo

Hahaha MINI, bäst om den ligger längs benet!!!

• dog84

Ja mini då ÄR du en mobbare!! Man kan inte hjälpa om andra ser snoppen..men man kan ju faktiskt hjälpa om man sätter på sig ngt moderiktigt. *hihi*

• Silence

men mobbing har väll inget att göra vad man själv tycker, så länge man håller det till sig själv?

• MINI25

Ingas mamma

för att jag inte alltid vill prata om allvarliga saker, jag har nog med det i dagliga livet. Ibland är det kul att diskutera saker som är helt oviktiga!

• MissS

*skrattar fortfarande*

Men folket...håll med om att det är så äckligt....

Tycker lixom det är jobbigt med att mina tuttar växer nu och typ ligger på magen...får lixom lyfta på dem... fulla med milk... MEN jag har strlk 80 B som gravid och använder för guds skull push up när jag är bland folk... *skrattar*

*tänk om ngn inte har trosor och snubblar i rulltrappan. Nejtack*
    *asg*

• fipa2

ja tänk om man köper en tröja som rört i nån annans svettpattar!! bläää

• Lola Jämtland

Att ha vissa kläder som ogillas är lätt att ändra på.

Men mina meloner sitter där de sitter o det är inte fullt lika enkelt att göra något åt dem som de är att tex byta brallor.

Jag funderar på att ta anställning på nån kringresande cirkus o uppträda som kameldamen. Tänkte slänga upp pattarna på axlarna......
    Jag menar, då har ju folk verkligen en anledning att bry sig i hur jag ser ut utan BH.....

• IMagine

Hobnob, jag har också humor, men jag föredrar varianten där man skrattar med människor och inte åt dem!

• Silence

Tänk om man skulle gå förbi en sån Bhlös kvinna med megaboobs, och säga "men fyyyfaaan, du ser ju helt för djävlig ut, gå hem och sätt på bysthållaren"

då kanske man skulle tas för en mobbare...?

• MINI25

Leeloo

Nu var du minsann bra äcklig!

Varför blir alla så upprörda...?

....

Svar på tråden BH-lös?!