• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • IMagine

Men fipa2, titta inte då!

• MINI25

MissS

håller heeeeelt med
    speciellt ditt senaste inlägg var väääldigt intressant.

• saraseal

men man kan ju undra varför kvinnor får bröstcanser.. kan det vara av BHm tro?

• Silence

det är ju ganska så svårt att INTE se dem..
    har man en gång sett en sån kvinna så bara MÅSTE man titta en gång till och få det bekräftat, Sanslöst!

• Leeloo

Ja eller gener, eller miljö...

• Likah

Jag tycker inte det är så snyggt med piercing i ansiktet, tatueringar eller för mycket smink eller för färgat hår eller....
    Men inte f*n kan jag säga att de är äckliga!!! Det är ju grymt! Var och en har väl sin smak och den måste vi väl respektera?! Herregud, ibland förstår man att världen ser ut som den gör när folk blir upprörda över att folk inte bär BH!!!! Fattar ni inte hur löjligt det är?

• dog84

jsn: Här på FL har jag hört så mkt kränkande saker om snobbiga sthlms-killar och stylade tjejer..och då är det INTE bara om deras utseende utan hela personen. Hur kul är dte för tjejer här att läsa det om deras älskade pojkvän är en Sthlms brat. Det är ju kränkande. Jag tycker inte det är kränkande att jag säger att jag tycker att det ser äckligt ut att inet ha BH. Jag kommenterade ju inte att det är äckligt med stora bröst utan bara att det ser äckligt ut utan Bh!!

• fipa2

ingasmamma, man kan inte rå för var blicken fastnar, och när den gör det då är skadan redan skedd! tänk om jag skulle gå omkring utan trosor och i helt genomskinliga brallor, tror du inte folk skulle reagera då?

• idiotblondinen

Jag skrattar inte åt nån vars pattar jag ser genom en tunn t-shirt. Jag äcklas. Är det inte mig det är synd om då? Jag tycker det är väldigt, väldigt obehagligt. Dessutom så ser det obekvämt ut. O jag tycker nog att den som går utan bh i såna t-shirts bör informeras om att omgivningen reagerar med äckelkänslor. Dock är jag för feg för att säga det själv. Hur säger man det?

Men skrattar? Nej...

• MINI25

Kom på ett uttryck

You cant live with them, you cant live without them.

Men man behöver faktiskt inte blotta sig. Kanske skulle vara straff på det med. Jag blir ofredad av hängbröst, lika ofredad som om jag mötte en blottare.

Svar på tråden BH-lös?!