• dog84

BH-lös?!

Varför..VARFÖR är det så många som inte använder BH? Nu syftar jag inte på tjejer som har 70A och skippar BH utan snarare alla damer med 100DD eller något sådant. Nu är det ju tack och lov kallt ute så att man slipper se det här fenomenet men huuu...
    Finns det något värre än att behöva se ett par gigantiska, tunga hängande bröst utan BH under en t-shirt med dess bröstvårtor pekandes mot byxlinningen*ryser*
    Det jobbiga är att jag VILL inte kolla men möter jag en sådan här donna så blir jag paralyserad!! Jag kan inte slita blicken från alla dessa gigantiska bröst som far från sida till sida och avslöjar varenda liten detalj:-S

En annan fundering är att det måste ju vara oerhört obekvämt att inte ha BH..eller?! Jag har 70c och även om de inte hänger än så klarar jag inte av känslan av att låta dem vara fria under kläder, definitivt inte på sommaren då det brukar bli ganska så svettigt...

Jag har sett ganska så många fotografier på BH-lösa kvinnor här på FL så det finns garanterat en hel del åsikter om varför de ska vara fria

• Svar på tråden BH-lös?!
  • VendelaoCarolina

Herregud. Vem f-n ORKAR bry sig om ett par bröst?

Har ni inte sett värre saker som upprör mer?

Det sker våldtäkter varje dag och ni äcklas av ett par bröst?
    Varför inte lägga energin på alla äckliga våldtäktsmän som inte kan hålla k-ken innanför brallorna??

/Carolina

• Lola Jämtland

saraseal

Äh, skit i dem. Du kan få leka kamel ihop med mig om du vill. Släng upp de på axlarna bara.

• fipa2

detta är sån jävla dubbelmoral, för det finns trådar om hur fult det är att gå i minikjol eller att nyaste modet är så fult, och det är heeeelt okej att klaga på det. men inte en chans i världen att man får klaga på att folk går utan bh....

• Essi73

Jag har inte läst hela tråden, utan syftar enbart till TS inlägg.

*Va*?? Är det sant, det finns alltså människor, som tycker så?? Är det inte fritt att ha på sig vad man vill UTAN att bli påhoppad på ett eller annat sätt?
    Jag vet att det ÄR fritt att tycka, men att gå så långt som detta, känns som diskriminering tycker jag.

Nästa gång TS tycker jag att du kan vara så ärlig å gå fram till nästa kvinna med stora boobs å utan bh, du ser å säga ärligt vad du tycker. Gissar mig på att du inte skulle våga.

*Skäms mig ut härifrån*... bedrövligt...
    Må alla få vara PRECIS som de vill.

• Malia75

MissS: Oj ursäkta att jag kom med en åsikt här i dagisgruppen....var den alldeles för OT för att få vara med här tyckte du? Jag ska genast krypa tillbaka till verkliga vuxenvärlden med riktiga problem och lämna er kvar här med era stora jobbiga låtsasproblem.

• JsN

Idiotblondinen, vore det inte bättre om du brydde dig mindre om andras åsikter?

• Silence

Men jiiises, vad är det för fel på lite "bimbo trådar" ?

Det finns ju huuur mycket hemska trådar så det räcker och blir över!

• Likah

Mini 25:

"Håller med! Jag tycker att det ser vulgärt, äckligt och lite "lesbiskt" ut att inte ha BH, när man har stora, hängande bröst. Bryr mig inte om nån med A,B-kupa skulle strunta i det- men det är ju aldrig de som gör det. Dock alltid nån med häng och däng och till det en säckig genomskinlig t-shirt som typ grädde på moset?"

Tycker inte det är en kommentar som vittnar om särskilt mycket empati, men det är ju jättefint att du jobbar med handikappade och annat. Jag drar också mitt strå till stacken men tycker det är ganska barnsligt att behöva skryta med sina goda gärningar inför andra, då betyder de liksom inget...

• MissS

Varför ska trådarna ALLTID börja handla om ngt annat bara för att det inte behagar alla?
    Gå härifrån isåfall...alla har väl rätt till en åsikt...även om jag inte svarar på era så ser jag att de finns *lovar*

• fipa2

varför får man inte diskutera triviala och banala saker, måste man alltid tynga sig med alla världens sorger och hemskheter? det är skönt att kunna störa sig på nåt mindre seriöst ibland.

Svar på tråden BH-lös?!