• Klockarn

Hur känns det att bli knullad?

Finns det något bra sätt att föklara hur det känns att bli knullad?
    Jag fattar att det kan kännas bättre och sämre beroende på vem som gör det.
    Men i det stora hela. Beskriv känslan så gott det går, från 'införandet' till själv knullandet i siga.

Och nej, jag tänder inte på att läsa svaren. Är bara nyfiken. Tyckte det var bästa att nämna det, innan man blir anklagade för att vara ett pervo. Tungan ute

• Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?
  • Anonym (Dr Phil)

Pervo!! 

Kan du inte typ fråga din Sambo/fru???

Eller  om du nu inte har någon, så tror jag alltid att du kan prata med din mamma!!

• SkäggBiffen

Om du nu är oskuld så kan du koka lite gröt o låta den svalna lite. Efter det tar du en termos som du fyller lagom mycket. Ta med den sen in i sovrummet o prata lite vackert till den för att sedan köra in dolmen. Sen kan du väl tala om för oss hur det känns?

• SkäggBiffen

Såg nu att du fråga "Att bli"   Ta något som inte är vasst och som får plats (julrim?) och grottforska.

• sundsvallman

är du kille? kör upp ett ljus spolat i varmvatten i röva så vet du:)

• Anonym (tjej)

Det kan kännas allt från ingenting, dvs likadant som om du gnuggar dig på armen, till att kännas ungefär som att äntligen få klia på ett ställe man inte nått men känslan håller i sig mycket längre. Det beror på vinkel, hur upphetsad man är, vem man är med osv.

• sirisdotter
    sundsvallman skrev 2010-10-01 09:54:03 följande:
    är du kille? kör upp ett ljus spolat i varmvatten i röva så vet du:)
  • Madick
    sirisdotter skrev 2010-10-01 10:14:22 följande:
    Allvarligt. Tycker tjejer verkligen att det är som att få ett ljus där bak? Då förstår jag om många tjejer säger nej... känslan i slida och anal är helt olika så varför ens jämföra?
  • sirisdotter
    Madick skrev 2010-10-01 10:50:15 följande:
    Allvarligt. Tycker tjejer verkligen att det är som att få ett ljus där bak? Då förstår jag om många tjejer säger nej... känslan i slida och anal är helt olika så varför ens jämföra?
    OM  trådstartaren är en man tyckte jag det var ett bra förslag.   Min man ville ofta  att jag förde in något i hans anus,   tänkte att det är det närmaste en vagina en man kan komma.
  • Anonym (andreas)
    Madick skrev 2010-10-01 10:50:15 följande:
    Har fått för mig att musen och analen känns ganska lika!
  • Anonym
    Anonym (andreas) skrev 2010-10-01 11:35:33 följande:
    Har fått för mig att musen och analen känns ganska lika!
    Det är det absolut inte! Inne i slidan så är det varmt och vått och mjukt! I anus så är det mer stramt och inte vått!
Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?