• Klockarn

Hur känns det att bli knullad?

Finns det något bra sätt att föklara hur det känns att bli knullad?
    Jag fattar att det kan kännas bättre och sämre beroende på vem som gör det.
    Men i det stora hela. Beskriv känslan så gott det går, från 'införandet' till själv knullandet i siga.

Och nej, jag tänder inte på att läsa svaren. Är bara nyfiken. Tyckte det var bästa att nämna det, innan man blir anklagade för att vara ett pervo. Tungan ute

• Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?
  • Anonym

För något år sedan frågade en kvinna hur vi män egentligen upplever kännslan av att ha sex med en kvinna.
    Jag vill minnas att hon fick några riktigt bra svar om värmen, fukten och hur slidan kramar.

Finns det ingen kvinna som ärligt kan beskriva hur det känns att knulla för en kvinna. Längtan innan, kännslan när han tränger in, stötarna och slutligen orgasmen.  
    Tänk tillbaka på ett riktigt bra samlag och beskriv så gott du kan hur det kändes för dig.
    Gärna anonymt om du vill.

Vi är antagligen många män som är ärligt intresserade.
    Vi är inte ute efter en sexnovell utan vill försöka förstå något vi helt enkelt inte kan uppleva i verkligheten. 
    När jag frågar min fru säger hon att hon inte tänkt på det eller att det inte går att beskriva.
    Finns det någon här på familjeliv som kan? 

• Anonym

Kvinna 24: Jag har haft mycket sex i mina dagar. Kan säga att jag inte tycker det ens är skönt när penis är inne i slidan! Det som är skönt är när man blir smekt, slickad och när mannen "fingrar" på rätta ställena! Men när killen kör och ut in med penis... det är inte speciellt skönt! Det är bara skönt för honom!

• Anonym (vill beskriva)
    Anonym skrev 2010-10-01 14:22:12 följande:
    Kvinna 24: Jag har haft mycket sex i mina dagar. Kan säga att jag inte tycker det ens är skönt när penis är inne i slidan! Det som är skönt är när man blir smekt, slickad och när mannen "fingrar" på rätta ställena! Men när killen kör och ut in med penis... det är inte speciellt skönt! Det är bara skönt för honom!
    Kanske inte träffat rätt man än - eller rätt ställning?
  • Jennass

Jag kan försöka svara:) min man har också förut frågat hur det känns, han vet ju inte hur det känns för mig liksom, på vilket sätt.
    Det känns ju inte lika varje gång även om det är samma man/kuk.. Ibland blir man ju bara sugen och vill liksom "ha" in kuken direkt. Man känner liksom hur det pirrar till och hur blodet samlas och hur man blir blöt, när man får kuk då så känns det... Tillfredställande, skulle inte nöja mig med typ att bli slickad.. Själva hur det känns är svårare att beskriva, men man känner ju att det liksom töjs ut i hela fittan, värmen från kuken som stöter in i en och når sådär lagom högt upp så det liksom känns, fast på ett bra sätt...och när man kommer är det ju himmelriket, allra helst om båda kommer samtidigt. Avbrutet är så tråkigt:)

Vet inte om nån man blev klokare av mitt svar, haha, men jag försökte iaf..

• Madick
    Anonym skrev 2010-10-01 14:22:12 följande:
    Då har du nog inte träffat på rätt man än...
  • Anonym (såhär)
    Anonym skrev 2010-10-01 13:27:06 följande:
    För något år sedan frågade en kvinna hur vi män egentligen upplever kännslan av att ha sex med en kvinna.
    Jag vill minnas att hon fick några riktigt bra svar om värmen, fukten och hur slidan kramar.

Finns det ingen kvinna som ärligt kan beskriva hur det känns att knulla för en kvinna. Längtan innan, kännslan när han tränger in, stötarna och slutligen orgasmen.  
    Tänk tillbaka på ett riktigt bra samlag och beskriv så gott du kan hur det kändes för dig.
    Gärna anonymt om du vill.

Vi är antagligen många män som är ärligt intresserade.
    Vi är inte ute efter en sexnovell utan vill försöka förstå något vi helt enkelt inte kan uppleva i verkligheten. 
    När jag frågar min fru säger hon att hon inte tänkt på det eller att det inte går att beskriva.
    Finns det någon här på familjeliv som kan? 
    Alltså för det första, väldigt många kvinnor får inte orgasm av enbart vaginal penetration (bara 30% FÅR det). Därför är vi kvinnor ofta inte lika penetrationsfixerade som er män (finns givetvis undantag på bägge sidor, kanske jag borde tillägga för att inte uppröra nån), själv så föredrar jag att få oralsex eller att komplettera penetration med smek av klitoris, ytterst sällan har jag uppskattat ENBART penetration mer än på gäsp-nivå, men oftast har det, när det väl hänt att jag uppskattat det, varit i en ställning där klitoris ändå blivit stimulerad på något sätt.

Så jag måste göra dig besviken, att bli knullad kan vara skönt. Men om inte klitoris blir stimulerad samtidigt känns det  i längden oftast lika skönt som att bli petad på armen (enligt mig).

Missförstå mig inte, jag älskar sex. Men sex för mig är mer än in-ut.
    Och jag har visst "träffat på rätt man", och har testat nästan alla ställningar som finns. Men många kvinnor får inte ut så mycket av penetrationen, det är helt enkelt individuellt. Sigmund Freud ansåg att det var det vaginala samlaget som var det enda riktiga sexet och att vaginalorgasmen var den äkta och mogna orgasmen, idag vet vi att så inte är fallet. Ändå verkar folk inte släppa uppfattningen om den vaginala njutningen som den riktiga och viktiga.
  • myepost
    Yohanna1985 skrev 2010-10-01 14:37:41 följande:
    Jag kan försöka svara:) min man har också förut frågat hur det känns, han vet ju inte hur det känns för mig liksom, på vilket sätt.
    Det känns ju inte lika varje gång även om det är samma man/kuk.. Ibland blir man ju bara sugen och vill liksom "ha" in kuken direkt. Man känner liksom hur det pirrar till och hur blodet samlas och hur man blir blöt, när man får kuk då så känns det... Tillfredställande, skulle inte nöja mig med typ att bli slickad.. Själva hur det känns är svårare att beskriva, men man känner ju att det liksom töjs ut i hela fittan, värmen från kuken som stöter in i en och når sådär lagom högt upp så det liksom känns, fast på ett bra sätt...och när man kommer är det ju himmelriket, allra helst om båda kommer samtidigt. Avbrutet är så tråkigt:)

så låter det från min fru också. hon säger att hon vill ha nåt i sig, att krama runt eller känna hur det pulserar
  • Jennass
    myepost skrev 2010-10-01 15:31:56 följande:
    så låter det från min fru också. hon säger att hon vill ha nåt i sig, att krama runt eller känna hur det pulserar
    Ja men lite så är det. Det är ju svårt att förklara, likaså att det kanske är svårt för att förklara för en man precis hur det känns när man tränger in, även om det kanske är lite lättare att tänka sig in i på något vis..

Men det är väl olika för alla, som nån skrev ovan så får ju inte alla kvinnor orgasm vid själva samlaget liksom. Jag får det, då kanske man har en annan syn och uppskattar att få kuk i sig än annars. Men vad vet jag? Jag tycker iaf att känslan att bli penetrerad absolut INTE kan jämföras med om nån petar mig på armen, och har aldrig nånsin känt att det ens går att jämföra, jag tycker att det är SKÖNT, riktigt skönt och för mig är det mer njutning än oralsex många ggr. Jag tar ett riktigt ordentligt, bra knull framför oralsex alla dagar i veckan, jag blir 100% tillfredställd vid penetrering, vilket jag inte blir om jag blir slickad, även om jag kommer så vill jag ha kuk efteråt, då blir jag nöjd, haha!  Men så funkar JAG, vet ju andra som är helt tvärt emot vad jag är
    Vila i frid älskade pappa, saknaden är enorm och du fattas mig! 14/6-2010 * johannaslillavita.blogg.se
  • Anonym
    Yohanna1985 skrev 2010-10-01 14:37:41 följande:

Tack för en mycket bra beskrivning! 
  • Anonym
    Anonym (såhär) skrev 2010-10-01 15:15:22 följande:
    Alltså för det första, väldigt många kvinnor får inte orgasm av enbart vaginal penetration (bara 30% FÅR det). Därför är vi kvinnor ofta inte lika penetrationsfixerade som er män (finns givetvis undantag på bägge sidor, kanske jag borde tillägga för att inte uppröra nån), själv så föredrar jag att få oralsex eller att komplettera penetration med smek av klitoris, ytterst sällan har jag uppskattat ENBART penetration mer än på gäsp-nivå, men oftast har det, när det väl hänt att jag uppskattat det, varit i en ställning där klitoris ändå blivit stimulerad på något sätt.

Så jag måste göra dig besviken, att bli knullad kan vara skönt. Men om inte klitoris blir stimulerad samtidigt känns det  i längden oftast lika skönt som att bli petad på armen (enligt mig).

Missförstå mig inte, jag älskar sex. Men sex för mig är mer än in-ut.
    Och jag har visst "träffat på rätt man", och har testat nästan alla ställningar som finns. Men många kvinnor får inte ut så mycket av penetrationen, det är helt enkelt individuellt. Sigmund Freud ansåg att det var det vaginala samlaget som var det enda riktiga sexet och att vaginalorgasmen var den äkta och mogna orgasmen, idag vet vi att så inte är fallet. Ändå verkar folk inte släppa uppfattningen om den vaginala njutningen som den riktiga och viktiga.
    Jo, jag vet att många kvinnor inte kommer enbart genom penetration. 
    Min fru vill alltid smeka sig själv under samlaget, om inte annat så för att ha kontroll över sista biten till orgasm. Samtidigt njuter hon oftast mycket av själva penetrationen också.
    Helst vill hon ha något i sig i början av orgasmen för att sedan avsluta med ett litet efterskalv med tom mus "så att den kan dra ihop sig ordentligt".

Knulla för mig inbegriper hela sexet inklusive förspel, oralsex, smek på klitoris, efterspel och allt annat man hittar på. Som man vet jag inte hur något av det känns för en kvinna.
Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?