• Klockarn

Hur känns det att bli knullad?

Finns det något bra sätt att föklara hur det känns att bli knullad?
    Jag fattar att det kan kännas bättre och sämre beroende på vem som gör det.
    Men i det stora hela. Beskriv känslan så gott det går, från 'införandet' till själv knullandet i siga.

Och nej, jag tänder inte på att läsa svaren. Är bara nyfiken. Tyckte det var bästa att nämna det, innan man blir anklagade för att vara ett pervo. Tungan ute

• Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?
  • Lavish

Själva penetrationen är skön när man är tillräckligt kåt. Inte hur länge som helst men uppemot 10 minuter iaf. Är man inte riktigt kåt är själva penetrationen i sig inte speciellt skön, även om det inte gör ont eller nått. Sen kan man ju tända på själva grejen att bli knullad utan att själva penetrationen är njutbar.

• Tutilure
    Anonym skrev 2010-10-01 14:22:12 följande:
    Kvinna 24: Jag har haft mycket sex i mina dagar. Kan säga att jag inte tycker det ens är skönt när penis är inne i slidan! Det som är skönt är när man blir smekt, slickad och när mannen "fingrar" på rätta ställena! Men när killen kör och ut in med penis... det är inte speciellt skönt! Det är bara skönt för honom!
    Jag håller inte med, det är ungefär lika skönt tycker jag. Fast på ett annat sätt.
    Men det krävs (törs man säga detta Drömmer) att mannen är tillräckligt välutrustad.
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Bedhead

Så TS, i din värld är det männen som knullar och kvinnan som blir knullad? You have much to learn, my son..

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • sirisdotter
    Bedhead skrev 2010-10-01 22:47:46 följande:
    Så TS, i din värld är det männen som knullar och kvinnan som blir knullad? You have much to learn, my son..
    Tyckte också det var en konstig rubrik!
  • Klockarn
    Bedhead skrev 2010-10-01 22:47:46 följande:
    Vrid och vänd på det hur mycket du känner för. Jag ville veta hur det känns för kvinnan.

Eftersom svaren kommer med jämna mellanrum så har det tydligen gått fram vad jag undrade, oavsett formulering av rubrik.

Ifall du har svårt att bena ut vad jag menar med rubriken så kan jag ta det på lätt Svenska och stor text ifall du vill? Glad
  • Anonym (tjej)

Alright, så här är det. Att bli penetrerad är som allra bäst när man precis kommit, man vill ha nånting inom sig kroppen skriker efter det, det pulserar och man är våt och varm.. när killen då tränger in är man så känslig och sinnet är såpass öppet att man är redo att ta emot killen..

• Anonym

Är man kåt, så känner man längtan att få nått i sig...Man vill ha nått, det går liksom inte att beskriva, det är som ett enormt sug att stoppa in nått.

Man pulserar och är varm och är våt,. Och vid inträngandet så känns det mycket. Det är tillfredställnade liksom. Först ville man ha bnått väldigt mycket, och sen när man får det så är det tillfredställande, kan helt enkelt inte beskriva det på annat sätt.

Om mannen stannar upp med penisen inuti utan att jucka, så känns penisen inte lika mycket längre, kroppen pirrar lite och man känner att man pulserar där nere och är lite uttöjd, men det känns inte lika mycket alls som när mannen juckar. Man skulle i princip kunna somna i detta ögonblick om man inte vore så kåt.

Ju längre samlaget pågår, desto mindre känns penisen, såvida inte penisen är väldigt stor, då känns den hela tiden. Samma sak som vi inträngandet av penisen, den når liksom platser man inte känner i vanliga fall, och det ger njutning. Som att bli smekt, fast på insidan, så känns det att bli penetrerad.

Orgasm via endast sex, alltså att man inte rör klitoris, det har jag aldrig fått så där kan jag inte förklara.

• Anonym

In och ut ger ingenting för mig heller

• Anonym (Slynan)
    Är-inte-riktigt-sugen sex: jobbigt och besvärligt, osexigt... Kan övergå till alla ordens motsatser. Om det görs rätt med rätt förspel blir det underbart ibland, trots att man inte var sugen alls frånbörjan!

Jag-vill-inget-annat-än-att-knulla sex: Jag granskar varenda liten detalj på min partner/eller person jag vill ha sex med. Jag vill ha porriga kläder/underkläder och vara fint sminkad. Jag vill att det ska synas på mig att jag vill. Hans händer vid min midja oskyldigt smekandes min kropp och ett pirr, en förväntan sköljer över mig. Att landa på sängen med underbara kyssar. Känslan när han retar mig, hopplöst sexig och samtidigt jobbig.. Jag vill bara ha honom (sluta hålla på med det där!) Jag vill ha honom i mig. Hans varma kropp mot min. Första stöten underbar, avslappnande (på ett märkligt vis).. Håret reser sig i nacken, han tänder på mina stön och det gör mig upphetsad.. Sexet är hårt och syndigt som fan - just nu är jag hans slyna och han är min. Vi landar på sängen och är helnöjda och tycker att vi är bäst i världen - det är mitt bästa sex.

Jag älskar att kunna ge honom små sexiga inviter genom att sätta mig gränsle över honom och oskyldigt kyssa honom... Iklädd rött neligé med spets och kanske svarta nylonstrumpbyxor eller stay-ups. Jag älskar när han tycker jag är sexig och trånar efter mig. Jag älskar att vara hans slyna. Får jag inte vara det, så är det svårt för mig att gå i gång! ^^ Han ska skita i allting och bara uppmärksamma mig just då, på sekunden. Han ska vara ivrig och hård redan innan förspelet - I love it.

Uppfyllnadskänslan är den bästa, att han är stor så man fylls upp av honom och att man vet att han njuter. När han prickar rätt och håller en bra takt då det ilar i kroppen och fittan ber om mer.

Jag blev nästan fnissig och generad när jag skrev detta - gick igång på det! haha!
  • Anonym (älska)

Jag tycker om allt med att ha sex med min man. När man han ger oralsex känns det som att det är det som gör det möjligt att njuta fullt ut av penetationssex, det "väcker kåtheten" ordentligt liksom, och man blir riktigt våt.

Efter ett tag övergår den känslan i att jag vill....nä jag måste få känna honom inuti mig, som ett sötsug...eller som en klåda.

När han först tränger in så är det himmelriket, som att äntligen få klia där man inte kommer åt, smekande, vått, pulserande, ett begär. Sällan lyckas jag med att hålla mig helt tyst.

Sedan sker en gradvis stegring, av njutning (olika, beroende på vart i menscykeln jag är, vilken ställning vi använder, humör etc.), för det mesta så smeker jag mig själv samtidigt, tills man når orgasm.....vilket är helt underbart, och i mitt fall, varar ca en minut.

När han kommer (vanligtvis strax efter mig) så känner jag hur han blir hårdare inuti mig, och ivrigare, när han närmar sig klimax, och då är han som skönast.

Det är något med kombinationen av att vara riktigt kåt, han som är hård, och stöter i mig, hans händer på mina höfter......som skapar magi.

Egentligen är det ju helt omöjligt att förklara, men jag försökte iallafall.

Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?