Jag tycker om allt med att ha sex med min man. När man han ger oralsex känns det som att det är det som gör det möjligt att njuta fullt ut av penetationssex, det "väcker kåtheten" ordentligt liksom, och man blir riktigt våt.
Efter ett tag övergår den känslan i att jag vill....nä jag måste få känna honom inuti mig, som ett sötsug...eller som en klåda.
När han först tränger in så är det himmelriket, som att äntligen få klia där man inte kommer åt, smekande, vått, pulserande, ett begär. Sällan lyckas jag med att hålla mig helt tyst.
Sedan sker en gradvis stegring, av njutning (olika, beroende på vart i menscykeln jag är, vilken ställning vi använder, humör etc.), för det mesta så smeker jag mig själv samtidigt, tills man når orgasm.....vilket är helt underbart, och i mitt fall, varar ca en minut.
När han kommer (vanligtvis strax efter mig) så känner jag hur han blir hårdare inuti mig, och ivrigare, när han närmar sig klimax, och då är han som skönast.
Det är något med kombinationen av att vara riktigt kåt, han som är hård, och stöter i mig, hans händer på mina höfter......som skapar magi.
Egentligen är det ju helt omöjligt att förklara, men jag försökte iallafall.