• sarana

Positivt ältest, äl-flytningar en vecka efter?

Hej.

Kanske en konstig fråga men jag hade en glad smile på ägglossningstest den 27/9 , nu 3/10 fick jag kraftiga ägglossningsflytningar. (sånna man kan dra mellan tumme och pekingret)

Fattar inte, e det nu som ägget släpper?
    Brukar inte ha några äl-flytningar alls, därför jag reagerar.

Nån snäll själ som har nån aning ? :)

• Svar på tråden Positivt ältest, äl-flytningar en vecka efter?
  • sarana

det hade inte vart så dumt :)

e väl bara att vänta och se, kan väl kanske vara ägglossningsflytningar från ägglossningen som inte kommit ur tidigare också :)

• Verra88

jag fick ägglossningsflytningar. (sånna man kan dra mellan tumme och pekingret) som du beskriver 16/9 Hade Äl 25/9 då jag hade positivt test glad gubbe, och har dem en idag. Testa dock negativ gravid idag men är ju bara 7 dagar efter ÄL så att... men flyttningarna har varat lite väl länge tycker jag kom långt innan ÄL och fortsätter vad är detta?

• sarana

haha ja detta en en djungel :)
    Mest logiskt så e det nog gamla ägglossningsflytningar som legat långt inne..

Hade glad gubbe på mitt äl-test 27/9. Har haft molande värk sedan dess.. Hoppas att det snart börjar gro en liten :)

• Verra88

Det hoppas jag med för bådas skull : )

• saltflingan

Har ni testat er för äl igen? Det kan ha varit så att ägget inte släppte sist, trots pos utslag, och att kroppen nu försöker igen. Men det kan även vara så att ni blivit gravida. 

Har själv varit med om månader med dubbla äl, dvs pos utslag på ältest i 2 omgångar med 1-2 veckor mellan.

• sarana

Jag testade pos 27/9. Hade kraftig molvärk 27-28. Det molande har hållit i sig men inte alls lika stark. Hoppas att jag hade äl då men det e väl bara att fortsätta sexa för säkerhetskull Skrattande

• saltflingan

Haha ja sex kan man inte få för mycket av när det ska bakas unge. 

Kan säga att jag också hade krafitg molvärk en hel vecka efter äl nu sist (fast ingen äl-flytning dock) och jag plussade.    Äl-värken brukar jag bara ha under äl annars, men den gången fortsatte det i en vecka.

• Verra88

nej jag testa bara Äl sticka 25 26 positivt sen har jag inte testat men flyttningarna håller i sig och vi har sexa mycken innan under och efter ÄL så jag vet inte hoppas ju att jag är gravid beräknad mens 11 har regelbunden mens 31 dagar

• sarana

haha ne verkligen inte Skrattande

Det låter ju lovande, :) Brukar heller inte ha sån här molande värk, men vad jag insett dom senaste månaderna så lär man sig nån nytt om sin kropp varje månad Flört

Tänkte göra ett test på äl+10. Det e väl inte för tidigt ? :)

Svar på tråden Positivt ältest, äl-flytningar en vecka efter?