• Reglementet

Hur många aborter?

Hur många aborter har du gjort?

*Kommersiellt budskap*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många aborter?
  • puss
    TjockKatt skrev 2010-10-04 10:06:17 följande:
    Ingen. Jag är emot abort för egen del och har därför sett till att aldrig bli gravid när jag inte kunnat behålla.
    ååååååh du är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Bedan

Ingen. Jag har alltid känt att jag skulle ha jättesvårt att göra abort så jag har sett till att aldrig bli gravid. Det har funkat i över 11 år så jag får hoppas att det fortsätter funka tills jag får för mig att skaffa barn.

• Linda1976

Ingen. Men jag skulle inte ha problem med att göra en, jag är både praktiskt och egoistiskt lagd

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Jennass

Ingen.
    Är inte emot abort men jag skulle aldrig klara av att göra en. Nu är jag visserligen gravid och det var planerat, och blir jag gravid i framtiden så kommer det barnet att vara lika välkommet det med.

Vi använder oss av avbrutet sex som preventivmetod och har gjort det i 8 år, väl medvetna om "riskerna/chanserna"

Vila i frid älskade pappa, saknaden är enorm och du fattas mig! 14/6-2010 * johannaslillavita.blogg.se
  • snillis

Ingen - hittills.

Har klarat mig i 39 år så jag hoppas att jag klarar mig ett tag till

• lillamye

oj vem har gjort mer än 20? undra varför,
    el 5 och skrivit efter? varför?

jag är egentligen mot abort jag med men har måsta görat 1 för 2år sen.

• lennartsdotter
    TjockKatt skrev 2010-10-04 10:09:46 följande:
    Jodå, men jag ser till att skydda mig. Det har gått finemang hitills.

(Och jag vet att du kommer skriva att folk blir gravida trots preventivmedel, och det blir dom säkert och därför fungerar nog avhållsamhet bättre för dom än för mig som preventivmedel fungerar för.)
    Fast att ett visst p-medel inte funkar preventivt märker man ju inte förrän det är för sent. Lätt att sitta på höga så länge man inte är en av de som p-medlet inte funkar på.
  • Bedan
    snillis skrev 2010-10-04 10:38:41 följande:

Ingen - hittills.

Har klarat mig i 39 år så jag hoppas att jag klarar mig ett tag till

Oj oj, har du varit sexuellt aktiv så länge eller lever du i avhållsamhet?
Svar på tråden Hur många aborter?