• Reglementet

Hur många aborter?

Hur många aborter har du gjort?

*Kommersiellt budskap*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många aborter?
  • VirrigaVerna

En abort som väldigt ung. Ångrar den inte!

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • snillis
    Bedan skrev 2010-10-04 10:52:14 följande:
    Oj oj, har du varit sexuellt aktiv så länge eller lever du i avhållsamhet?
    Inte sexuellt aktiv så länge men väl i 25 år. Var 14 när jag hade sex första gången. Lever inte i avhållsamhet och har aldrig gjort!
  • Eriin

Ingen. Hoppas jag slipper göra en också.

• TjockKatt
    lennartsdotter skrev 2010-10-04 10:49:06 följande:
    Fast att ett visst p-medel inte funkar preventivt märker man ju inte förrän det är för sent. Lätt att sitta på höga så länge man inte är en av de som p-medlet inte funkar på.
    Jag har väl inte sagt något annat? För mig fungerar det och med hjälp av preventivmedel blir jag inte gravid. För andra fungerar inga preventivmedel och för dom är nog avhållsamhet det enda som fungerar lika bra som prevmedel för mig. Vad i min text fick dig att använda den tonen?
  • lennartsdotter
    TjockKatt skrev 2010-10-04 11:03:24 följande:
    Jag har väl inte sagt något annat? För mig fungerar det och med hjälp av preventivmedel blir jag inte gravid. För andra fungerar inga preventivmedel och för dom är nog avhållsamhet det enda som fungerar lika bra som prevmedel för mig. Vad i min text fick dig att använda den tonen?

Det var den snusförnuftiga attityden av dina sammanlagda inlägg som fick mig att reagera.

• Esther M

3 på grund av slarv. Ångrar det inte.

• lokisse

en har jag gjort.
    jag blir väldigt lätt gravid

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • carola 79

jag har inte gjort någon  skulle aldrig kunna göra det heller men jag förstår folk som gör men jag tycker att det ska va nåt man tar till i nödfall

• TjockKatt
    lennartsdotter skrev 2010-10-04 11:19:51 följande:

Det var den snusförnuftiga attityden av dina sammanlagda inlägg som fick mig att reagera.

Jaha? Jag trodde det var rätt logiskt att man inte sätter sig i den situationen om man inte klarar av ett barn av någon anledning för tillfället. Visst att olyckor kan inträffa, det vet jag med, men man gör väl ändå sitt bästa för att undvika det? Får man ägglossning trots hormonpreparat osv så kan man använda kondom också, tex. Det är faktiskt förnuft, snusigt eller ej.
  • ploten

Ingen, men råkade som 18-åring ut för utomkvedshavandeskap efter oskyddat sex (slarv, dumhet eller vad man nu vill kalla det för) och gissar att jag hade gjort abort om det inte hade varit tvunget att operera bort det ändå.

Svar på tråden Hur många aborter?