• aek82

Nyfödda i Malmö

Rydis skrev 2010-12-10 19:25:05 följande:
    Detsamma! Vi får ta och styra upp någon ny promenad i nästa vecka. FIlippa sov jätte gott när jag kom hem och fortsatte sova i ca 1 timme, vilket hon aldrig brukar göra utan brukar vakna så fort vi kommit innanför dörren.
    Låter som hon uppskattade promenaden : ) Hoppas på att jag kan hänga på nästa gång.
    Trevlig söndag på er 
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-13 19:04:26 följande:
    promenix på onsdag kl 13, nån som e sugen?
    Jag är sugen på att följa med : ) Men kan även på torsdag eller senare/tidigare på onsdagen.
  • aek82
    Rydis skrev 2010-12-14 15:55:56 följande:

Mig passar det 14.30. Skulle ni kunna då?

Jag kan den tiden. Var träffas vi isåfall??
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-14 18:19:21 följande:
    utanför BVC imon 14.30?
    Då ses vi då. Trevligt :)
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-15 22:37:33 följande:
    Jag fick minsann Estelle att käka lite på mig efter vår runda :)
    Härligt :) Jag hinner absolut med en runda till innan jul, har bara måndag uppbokad och ett besök på bvc 10.30 på tisdag. När passar det er ? ?

Ha nu så trevligt på julfesten ikväll.

Känner ni för det så ta en titt in till mig ;)    http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com/
  • aek82
    aek82 skrev 2010-12-16 08:18:56 följande:
    Härligt :) Jag hinner absolut med en runda till innan jul, har bara måndag uppbokad och ett besök på bvc 10.30 på tisdag. När passar det er ? ?

Ha nu så trevligt på julfesten ikväll.

Känner ni för det så ta en titt in till mig ;)    vagenmotfamiljelivet.blogspot.com/
    Skulle visst vara där 11.30 på tisdag... hade nästan rätt ; )
  • aek82
    stoltmammatilllillkillen skrev 2010-12-17 09:43:25 följande:
    Aek82: Har du gått på Heleneholm? På bf-programmet? För isf har vi gått i samma klass
    Ja det har jag :) vilket sammanträffande... känner inte riktigt igen dig med hjälp av dit foto. Men får jag reda på ditt namn så vet jag alldeles säkert vem du är :) Skoj, ibland är världen bra liten. 
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-17 14:37:45 följande:
    Jag har gått på Heleneholm fast musikGlad
    Då har vi säkert gått där samtidigt men jag är nog ett år äldre än dig....
  • aek82
    stoltmammatilllillkillen skrev 2010-12-18 19:16:22 följande:
    Såg inte heller vem du var, förren jag gick in på din blogg Det är jag Beata, remember me??  Kul att träffa dig här Det var ett tag sedan, sist   
    Hej, då va det som jag trodde. Klart jag kommer ihåg dig :) Skoj att vi träffades här. Allt bra med dig??
  • aek82
    carri83 skrev 2010-12-21 17:28:55 följande:
    Hej girls! Jag bangar imorn tyvärr. Det är helt hopplöst att komma fram med vagnen i denna snön o mer ska komma imorn...Vi åker bort några dagar vid jul så God Jul o Gott nytt år om vi inte ses på Malmborgs innan :) Kramar/C
    Hej. Jag gör tyvärr precis som dig, bangar ut imorgon. Det va lagom jobbigt att ta sig ner till bvc idag, tur mannen var med. Jag är hemma under hela jul och nyårs helgen så det är bara att säga till om ni har lust med en träff, säg till antingen här eller på min blogg.

Annars god jul och gott nytt år på er, så ses vi nästa år :)
    Kram A 
  • aek82

Hej och god fortsättning på er. Hoppas ni haft en bra jul ??
    Vår jul har varit bra och varat i några dagar, sista dagen idag . Det blev två övernattningar hos svärföräldrarna, vilket var super mysigt :)

Det ser väl tyvärr mörkt ut för en promenad snart, eller vad säger ni?? 

• aek82
    Rydis skrev 2010-12-30 16:53:42 följande:

Själv har man firat jul först här nere i Limhamn sedan blev det en liten tur till göteborg för att fira med mannens familj och min mamma. Nu är man hemkommen, vilket är skönt.

Tror oxå det blir lite svårt att promenera med all denna snö, men om det håller i sig skulle vi kunna ta en fika i Limhamn centrum.

Gott nytt år på er allihop!

Gott nytt år på dig med. Nu verkar det som snön är på väg bort men en fika hade också vatt trevligt. Vi får väl dra ihop nått snart när alla är hemma.

Anna 
  • aek82
    carri83 skrev 2011-01-03 12:37:22 följande:
    Någon som är sugen på en runda idag? Jag går ut om ca 1h hej hopp!
    Det va ju synd, har inte vatt inne här innan idag, men jag hade gärna följt med. Har tyvärr mycket inplanerat denna veckan, men hur låter en tur på måndag för er, vid tolv kanske?? 
  • aek82
    carri83 skrev 2011-01-04 16:02:04 följande:
    Tjohoo! Min lilla plutt har ätit upp sig under julen :) Väger nu 5210g! Mammagruppen startar 20/1. Hejhej/C
    Hej. Härligt att hon ökat :)  Tänkt om ni känner för det att vi kan testa gå på ribban, tror där är bra skottat. Såg att där va folk som sprang där nere, så kan vi kanske gå alla tillsammans :) Vad säger ni om det?? 
  • aek82

Det visade sig att besöket var kl 13 och inte 11. Antingen kan ni gå denna gången utan mig eller så kanske vi kan skjuta på det till 2. Det är upp till er. Skulle vi gå tillsammans alla o ribban passar alla bra kan vi väl träffas utanför willys kl 2 istället för utanför bvc??

Kanske kan vi också typ byta mail, telefonnummer, msn eller facebook, tycker det är svårt att hitta tråden ibland. Sen verkar det ju inte vara fler som är sugna på att hoppa in här heller....  Vad tycker ni ?? Kan ju fixa det på måndag isåfall. 

• aek82

Hej. Härligt att höra att feber är på väg att bli bättre.
    Jag kan inte denna torsdag eller fredag denna veckan, men onsdag (imorgon alltså) kan jag. I nästa vecka kan jag inte måndag o onsdag.

Svar på tråden Nyfödda i Malmö