Nyfödda i Malmö
Trevlig söndag på er
Mig passar det 14.30. Skulle ni kunna då?

Hej och god fortsättning på er. Hoppas ni haft en bra jul ??
Vår jul har varit bra och varat i några dagar, sista dagen idag . Det blev två övernattningar hos svärföräldrarna, vilket var super mysigt :)
Det ser väl tyvärr mörkt ut för en promenad snart, eller vad säger ni??
Själv har man firat jul först här nere i Limhamn sedan blev det en liten tur till göteborg för att fira med mannens familj och min mamma. Nu är man hemkommen, vilket är skönt.
Tror oxå det blir lite svårt att promenera med all denna snö, men om det håller i sig skulle vi kunna ta en fika i Limhamn centrum.
Gott nytt år på er allihop!
Det visade sig att besöket var kl 13 och inte 11. Antingen kan ni gå denna gången utan mig eller så kanske vi kan skjuta på det till 2. Det är upp till er. Skulle vi gå tillsammans alla o ribban passar alla bra kan vi väl träffas utanför willys kl 2 istället för utanför bvc??
Kanske kan vi också typ byta mail, telefonnummer, msn eller facebook, tycker det är svårt att hitta tråden ibland. Sen verkar det ju inte vara fler som är sugna på att hoppa in här heller.... Vad tycker ni ?? Kan ju fixa det på måndag isåfall.
Hej. Härligt att höra att feber är på väg att bli bättre.
Jag kan inte denna torsdag eller fredag denna veckan, men onsdag (imorgon alltså) kan jag. I nästa vecka kan jag inte måndag o onsdag.