Japan87 skrev 2010-10-17 09:31:43 följande:
Hej sweetgitl89!
Ja men du hänger ju i "Proveramens + pergostart" Också =)
Välkommen välkommen =P
Ja, känns som du fått in det riktigt bra där =) Bra slemhinna o stort ägg! =) Hoppas det tar sig ...
men va långt att vänta till 27e =/ Iof kommer jag få vänta ännu längre tills jag kan testa ELLER konstatera mens =/ =P Vi får seeeee!
Idag är jag på dag 14 ... Imorn blir det VUL ... Har kännt mkt molande inatt + så hade jag knepiga flytningar igår ... (som jag skrev längre upp) .... Äl-testa mig nu imorses, men det va negativt!
Jag ska testa runt 12.30 nästa gång ist ... för 2 av 3 ggr jag fått pos äl-test så har det varit runt 12.30 =P
Kanske är mitt gyllene klockslag, vem vet, hehe!
Jag hoppas så imorn att ägget växt till sig !!! Jag är riktigt nervös o har ont i magen =/
Hoppas du får lite känningar snart weetgirl89! Samma med dig oxå kattis123, förstås =)
Japp, det stämmer ;) roligt att träffa på dig här oxå!! :D
Lycka till på VUL!! jag hade lite molvärk några dagar innan positivt ÄL test å trodde ÄL va då men När ÄL va på riktigt då kändes det ordenligt,, kunde knapp stå upp ens.
Tack!! hoppas på positivt resultat snart :) 7de försöket kan väll va vårt lyckotal? kommer bryta ihop om det tar 25 månader igen :/ BIM-10 idag