helena29 skrev 2010-12-08 09:31:00 följande:
Jag har plussat!!!
Överlycklig, men samtidigt sååå himla nervös att pyret inte ska stanna. Vad gör man med denna nervositet och oro???
Grattis!! det kommer gå fint ska du se! :D oron försvinner inte men man lär sig leva med den ;)
Japan87 skrev 2010-12-07 14:10:24 följande:
Hej!!
Hur går det för er alla? - Ni Gravida, samt ni som fortfarande försöker ...!! =) ???
Här vet jag inte hur det går riktigt =P
Ligger på cykeldag 18 idag!
Har haft känningar i äggstockarna sedan cykeldag 7 ...
Fick ju en miniblödning dag 11, kanske en äl-blödning ?!
Jag o sambon har myst ca varannan dag det senaste ... Får se hur det går.
Inga positiva äl-tester, men jag kan ju ha missat stegringen, inte gjort test varje dag heller.
Jag hoppas såå ...
men samtidigt vet jag inte hur jag ska känna i allt detta ...vi bestämde oss för bebis,
men som jag skrivit tidigare så har ju sambon kommit in på utbildning, 30 mil bort ...
känns som min dröm om att få bli mamma håller på att glida ifrån mig ...
eller vår dröm, att få bli föräldrar, sambon vill ju väldigt gärna han med ...
men han är 26, har ett jobb han inte trivs på o vill börja plugga till nått han verkligen vill ...
vad gör man ? =/ antingen så får vi ha ett uppehåll i bebisverkstan eller så kör vi på ändå?
men hur skulle det funka lix ? vet inget just nu ...
blä för allt ... vet inte hur vi tänker, är rätt splittrade i hur vi ska göra ...
men ändå myser vi på o hoppas ...
kanske verkar tokigt ....
har du gjort nåt VUL? är ju svårt att veta när ÄL borde komma om du inte testar ÄL-test varje dag ;) ni kan ju fortforande skaffa barn även om din sambo ska studera.. det är ju ändå du som kommer få vara hemma med bebben första tiden! :)
Jag är i vecka 11 nu, så det går framåt..:) hoppas att lillen lever och har det bra.. är ju snart 1 månad sen jag såg den lill' på VUL. väntar på att få tillbax min angelsounds från en kompis så jag ska se om jag kan hitta hjärtat.. men hon verkar aldrig få tid att skicka den "suck" :/