Pergo start imorgon...
tillägger att jag oxå ska börja äl-testa ... imorgon =)
När trodde din gyn att din äl skulle komma kattis123?? 4-5 dagar efter i onsdags va ? då är det ju snart isf =)=)
tillägger att jag oxå ska börja äl-testa ... imorgon =)
När trodde din gyn att din äl skulle komma kattis123?? 4-5 dagar efter i onsdags va ? då är det ju snart isf =)=)
media.medfarm.uu.se/flvplayer/anovulation/video1/part1
Hitta en tråd där en tjej rekomenderade denna föreläsningen om PCO ... sitter ju nu och kikar på den, mkt intressant =)
Finns en del 1 o en del 2 i föreläsningen ! Skulle bara tillägga det =P
Nu när jag kollat på denna föreläsningen så är jag nästan glad över att jag har pco =P
Hej!
Hoppar gärna med i denna tråden om jag får ? :) Känns så bra att läsa om andra i samma situation, har inga vänner som har haft problem med att skaffa barn än så länge så de förstår inte all oro, snack och frågor som poppar upp! Skönt med några i samma sits!
Tog pergo för första gången 26- 30 sept, var på VUL på dag 14 då de hittade ett ägg på 19 mm så då "sköt" de iväg det så det blev till att sexa de dagarna! Beräknad BIM nu på onsdag eller torsdag 20/21 okt! Så nervös inför resultatet, har inte känt något annorlunda dessa dagar men man vill ju alltid hoppas på att det funkat! Är ju så långt emellan försöken!
VUL idag ... Ägget hade bara vuxit 2mm på 5 dagar ... det var idag bara 12mm :(
Men slemhinnan hade vuxit till sig till 9,8mm ... enda positiva ...
Är leeeedsen =(=(