kattis123 skrev 2010-11-01 08:05:23 följande:
Hej "AmaBlue" vad är Clomid för något?
Idag fick jag min mens tror jag, kom lite brun/rött när jag torkade mig i morse. Fast jag hade väntat mig detta så blev jag ändå så ledsen....usch va detta e jobbigt!
Jaja tur att jag har två paket pergo hemm som jag ska börja med om några dagar då! Ska ta två tabletter om dagen nu.
"Lillahjärtat87" hur går det för dig?? Spännande, nu e de väl snart BIM?
Kram
Tror jag har BIM på fredag ... inte helt lätt att veta då jga har oregelbunden mens.
Fick ju som sagt en pytteblödning ÄL+8 ... även lite ljusrosa ÄL+9 och ÄL+10, när ja torkade mig, fast bara vid ett tillfälle om dagen, dom dagarna .... Molvärken kommer o går, nu har det vart mindre ett par dagar ... inatt när ja skulle pussa sambon gonatt så vände jag mig om mot han, då högg det till nått fruktansvärt i tjejmagen, sen gick det över, men det gjorde svinont! ....
PÅ nått sätt så känns det inte som jag kommer få plus på stickan, för att gyn skulle missa en äggblåsa vid kontroll, känns konstigt ... men man vet ju aldrig ...
men o andra sidan såg hon äl-sekret o tjockslemhinna ... vätska i äggstocket ... jag har kanske fått en nidis ... ja en del grejjer kanske skulle stämma in på att man får ett plus på stickan, att chansen finns ... men det är så mkt i huvudet som snurrar ... ble
Kattis123: Skönt att mensen kom då, så du slapp vänta länge på den ... hellre mens med en gång om man fått minus på stickan, men nu håller vi verkligen tummarna att pergon finns på apoteket !!!!!!
Lycka till nu =)
ALLA!