• SUD

Äventyrsbad

shitvadjaghatar skrev 2010-10-12 20:42:12 följande:
    Alltså, tänkte du ta in barnvagnen i simhallen?

Typiskt småbarnsmammor med sömnbrist och bara bäbis på hjärnan. Nej, det tror jag inte uppskattas speciellt mycket.

En 10 månaders skulle jag ta till en vanlig simhall, ev med uppvärmd pool.
    Lycka till!
    ja ha o hur tänker du då givetvis kan man ha med vagn till badhuset vad gör du om du har äldre barn säger till dem nej tyvärr ni kan inte få åka tll äventyrsbadet idag för det finns folk som säger att vi är inte välkomna för ni har en lillebror på 4 månader. sorgligt!!!
  • SUD

har aldrig varit på något bad där det inte har varit en självklarhet att man tar med barnvagen in vid poolen.......

• SUD
    frk Carlsson skrev 2010-10-13 12:37:50 följande:
    Vårt badhus här i stan är ett äventysbad, så det är dit man får gå om man ska bada. Våra barn har varit där sen de var 6v resp 8v, minsta har dock inte haft premiär där än men det kommer väl. Det går jättebra att ta med vagnen in här, det finns en slang i duschen så man kan spola av hjulen och sen kan bäbisen ligga i bara blöjorna i vagnen (det är ju ganska varmt och fuktigt där inne). Vi har badat med dem i bubbelpool korta stunder när de varit små. En 10-månaders kan man ju göra mer grejer med tänker jag

Och glöm inte vattenflaska
    håller verkligen med.., visst är det jätte kul o se barna       =)
Svar på tråden Äventyrsbad