Är på BIM+5 idag. Testade neg i morse med billiga-testers billigaste sticka 
Är 95% säker på att jag hade ÄL 5-6 aug, trots att jag äter minipiller (hade slarvat under några dagar) och sen kom alla ÄL sympotmen som på posten + att jag har haft tempökning sen dess som hållt i sig.
11 dagar efter förmodad ÄL såg jag spottings när jag torkade mig, som var som rosa-brun tunn lotion, ihop med huvudvärk, illamående och acne. Detta kom ihop med en snabbt övergående "nyp+vakumkänsla" lite till vä. i livmodern Det höll i sig 2,5 dag och gick över sen på BIM+1. Sen dess har jag haft molvärk i tjejmagen (inte riktigt som mensvärk), känsla av att det rinner till där nere och är trångt, drag och sugkänsla i livmodern, magkatarrskänsla, dålig aptit, snabbt övergående illamående på morgon och när jag äter. Men inte en tillstymmelse till ont i brösten vilket jag har typ jämt annars och vid mens extremt ont..
tempen ligger i genomsnitt ca. 0,4 högre än den gjorde innan förmodade ÄL.
Har haft vad jag anser vara en supertydlig ägglossning så det borde vara omöjligt att inte få mens om jag inte är gravid. Men det är inget av det!! 
Funderar på att sluta med cerazette för att få bättre koll på min kropp inför de riktiga försöken längre fram.
Nu fattar jag nada.. Har beställt ÄL- + fler grav-stickor från billiga tester >.<
Har blivigt sjukligt skengravid tidigare pga endometrios och för höga prolaktin-värden men det känns inte alls likadant denna gången.
oj det blev långt, hoppas nån orkar läsa ändå och hjälper till att hålla liv i tråden