• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • mammamia78

BIM + 4 ingen mens i sikte. Hade en blödning som varade i knappt ett dygn men alla symptom kvarstår (förutom ömma bröst) och värst är den extrema tröttheten jag känner.

Brukar ALDRIG få tidig mens och inte vara sen heller för den delen. Har testat igår på BIM+3 men det var negativt.

IBLAND så kommer mensen 2 dagar senare än appen säger men senare än så brukar jag ALDRIG vara.

Har flertal symptom som halsbränna, tröttheten, molvärken i magen och svagt illamående ibland och minskad matlust trots ökad hunger (ironiskt att man inte är sugen på nån mat öht och ändå konstant hungrig).

• mammamia78

Jag håller på att bli GALEN av att inte veta, mest för jag är så sjukt äckligt trött. Och ingen i omgivningen kan förstå varför jag är så trött, inte jag heller för den delen. Min man tycker jag är bara lat för jag är ledig nu och blir därför trött för jag inte har nåt bättre för mig. Men jag är inte tröt i huvudet (psykiskt trött alltså) utan det är kroppen som känns som jag sprungit maraton med en järnrustning på mig och jag orkar inte röra mig av trötthet.

Är även sjukt irriterad på folk... jag brukar inte alls vara såhär trött eller irriterad, bara irriterad när jag ska ha mens.

Och jag börjar bli orolig ang tröttheten nu som suttit i sen ÄL nån gång...  så ovissheten är sååå jobbig.

• Alexandra 013

Jag, "Alexandra 013" kan ju säga att ni kan ignorera mitt inlägg. Det var bara en blödning och jag är gravid.

• Jempa82

Bim+9 och illamående,ont i brösten och sjukt trött men fick neg på stickan igår!Vad ska jag göra här näst?Känner att det är något skumt med kroppen.Inga tecken på att mensen är på väg

• LyCKa55

Halloj! Någon som hålls i den här tråden fortfarande? Jag är i samma situation som er andra.

Jag hade är på BIM+13 idag.. ingen mens,inget pluss. Har dock bara tagit två tester på BIM och BIM+5. Nu har jag beställt hem billiga tester så jag kan ta fler utan att det kostar mig för mycket.

Hur har det gått för er som skrivit här tidigare?

Jag tror att det beror på stress att jag inte fått mensen. Detta är vårt första försök o man är lite för exalterad o spänd. Men samtidigt har jag känt mig både illamående,trött,haft sura uppstötningar och ömma bröst..

• lian

jag är på BIM+7 idag. testade negativt på bim och även negativt idag. inte morgonurin dock. ska testa igen när jag vaknar. jag hoppas inte för mycket ändå. för några år sen var mensen borta tre månader och jag var säker på att jag var gravid, men sen kom den bara. som om inget hade hänt! det molar på i nedre delen av magen och när jag hostar är det nästan som om jag får kramp på vänster sida. det känns som om mensen är på g, men den dyker inte upp.

• längtarefterbarn

Är på BIM+5 idag. Testade neg i morse med billiga-testers billigaste sticka Tungan ute

Är 95% säker på att jag hade ÄL 5-6 aug, trots att jag äter minipiller (hade slarvat under några dagar) och sen kom alla ÄL sympotmen som på posten + att jag har haft tempökning sen dess som hållt i sig.

11 dagar efter förmodad ÄL såg jag spottings när jag torkade mig, som var som rosa-brun tunn lotion, ihop med huvudvärk, illamående och acne. Detta kom ihop med en snabbt övergående "nyp+vakumkänsla" lite till vä. i livmodern Det höll i sig 2,5 dag och gick över sen på BIM+1. Sen dess har jag haft molvärk i tjejmagen (inte riktigt som mensvärk), känsla av att det rinner till där nere och är trångt, drag och sugkänsla i livmodern, magkatarrskänsla, dålig aptit, snabbt övergående illamående på morgon och när jag äter. Men inte en tillstymmelse till ont i brösten vilket jag har typ jämt annars och vid mens extremt ont..

tempen ligger i genomsnitt ca. 0,4 högre än den gjorde innan förmodade ÄL.

Har haft vad jag anser vara en supertydlig ägglossning så det borde vara omöjligt att inte få mens om jag inte är gravid. Men det är inget av det!! Förvånad

Funderar på att sluta med cerazette för att få bättre koll på min kropp inför de riktiga försöken längre fram.
    Nu fattar jag nada.. Har beställt ÄL- + fler grav-stickor från billiga tester >.<

Har blivigt sjukligt skengravid tidigare pga endometrios och för höga prolaktin-värden men det känns inte alls likadant denna gången.

oj det blev långt, hoppas nån orkar läsa ändå och hjälper till att hålla liv i tråden Skrattande

• längtarefterbarn

hm.. kollade ägglossningskalender för skojs skull nu och... enligt uträkningen där bör jag ha varit fertil när jag hade myset och haft ÄL på riktigt den 5 aug - precis som alla tecken dessutom tydde på, och jag borde då haft BIM 19 aug, och pms 15-18 aug men det hade jag ingen alls, typ för första gången i mitt liv!
    Och inge mens eller + heller...

vet knappt vad jag ska tro eller göra nu.

ska jag sluta med cerazette utifall jag är gravid och riskera endo-återfall om jag nu inte skulle vara gravid, eller ska jag fortsätta trots att det finns en högst minimal chans att jag är gravid, tills jag vet säkert?

hjälp...

vet inte om ni kan se.. http://www.alltforforaldrar.se/kul/agglossningskalender/visa

• augustitjej

Hejsan!

Lever denna tråden fortfarande? Glad
    Har en liten fråga, har BIM idag och ingen mens i sikte. Tog ett CB test sent på eftermiddagen idag som visade negativt. 
    Ska man testa längre fram? Kan man vara gravid trots att det visade negativt på BIM-dagen? 
    Har under ca två veckor blivit illamående på em/kvällen i samband med måltid, men har gått över nu. Jättejobbigt då jag aldrig annars är illamående. Hoppas på många bra svar! :)

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!