• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • septemberplus
    zzpac87 skrev 2014-12-09 09:19:19 följande:

Plussade imorse )

Grattis :)

Fortfarande ingen ordentlig mens för min del. Aldig varit med om liknande :/
  • WhiteRose

Plussade imorse )

Grattis!! Så du har testat negativt i två månader? Har du känt av några symptom?
  • Carlin

Plussade imorse )

Grattis!! Har du känt något ovanligt eller har du mått precis som vanligt? Vilket test använde du?

Jag testade negativt imorse igen.. BIM+24.. Var på akuten i förrigår (hade skadat foten) och då ville de testa mig innan de röntgade och för att veta vilken sorts smärtstillande de kunde skriva ut, men jag kunde inte prestera under press och lämna kissprov så det blev inget..
  • WhiteRose
    Carlin skrev 2014-12-09 14:29:51 följande:
    Jag testade negativt imorse igen.. BIM+24..
    Usch vad jobbigt :/ Du skrev att du slutade med p-piller i maj, har du haft regelbunden mens sedan dess?
  • Carlin
    WhiteRose skrev 2014-12-09 14:51:08 följande:

Usch vad jobbigt :/ Du skrev att du slutade med p-piller i maj, har du haft regelbunden mens sedan dess?

Ja, har haft helt regelbunden mens hela tiden.. Funderar på att kontakta vc så jag får göra test där istället..
  • Bullen11

Hoppar gärna in här!
    Är på äl+13 (dag 31 idag ) idag och har testat negativt varje dag sedan i fredag.. ingen mens eller ens minsta lilla blödning i sikte... Med sonen så testade jag negativt på dag 32, men mensen kom aldrig och testade igen dag 36 och då fick jag positivt! Har normalt en cykel på 28-30 dagar men ofta sen ÄL, kring dag 17 ungefär. Vill bara att plusset ska komma!!! Alternativt mensen så vi kan försöka på nytt igen :P

• zzpac87
    Carlin skrev 2014-12-09 14:29:51 följande:

Grattis!! Har du känt något ovanligt eller har du mått precis som vanligt? Vilket test använde du?

Jag testade negativt imorse igen.. BIM+24.. Var på akuten i förrigår (hade skadat foten) och då ville de testa mig innan de röntgade och för att veta vilken sorts smärtstillande de kunde skriva ut, men jag kunde inte prestera under press och lämna kissprov så det blev inget..

Har testat negativt i två månader. Jag är en förstföderska.

Symtomerna mina har varit halsbränna, har fått tagit Novalucid titt som tätt. Utöver det illamåender som att vara åksjuk. Ömma bröstvårtor.

Livmoderetappen var i förrgår "öppen" som kameralinsen på en Iphone på framsidan sa min pojkvän. Den har aldrig varit stängd eller bakåtvänd sedan Oktober. Utan lågt placerad hela tiden.

Det är lite kul ändå. Min kille och jag har haft oskyddat sex i 10 år och nu blev jag gravid.
  • LaFontaine

Hejhej. BIM +3, mensvärk, negativt test och liiite brunt på toppen när jag sovit med tampong (sover hos min kille och har tampong då utifall att). I övrigt inget.

Det här är också första gången som vi aktivt försökt oss på att få barn. Därför misstänker jag ju att det är psykiskt. Jag hade hoppats att mensen skulle komma när jag testade negativt, men se nej. Kan den inte bara komma nu, så att vi kan börja om?

Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!