jag hatar min jävla adhd!!!
De förstör mitt liv!! Den förstör min relation med mitt livs kärlek, den förstör mitt humör, den förstör allt! Jag orkar inte mer! Ta den, få den försvinna, jag vill inte ha skiten!!!!!!
De förstör mitt liv!! Den förstör min relation med mitt livs kärlek, den förstör mitt humör, den förstör allt! Jag orkar inte mer! Ta den, få den försvinna, jag vill inte ha skiten!!!!!!
Åh Ts det låter ju jobbigt. Har du någon medicin eller hjälp för ditt npf?
Kram
Kan förstå hur det är på ett sätt, femåringen har ADHD och han gråter och är ledsen varje dag. Önskar så att jag kunde få den istället för han.
Ja det är jobbigt! Jag har fått concerta utskrivet, men inte hämtat ut den än. Sambon elle fd sambon vet inte om han vill fortsätta pga mitt humör, och vi är ju nära lösningen nu! Fick diagnosen för ca 4 veckor sedan, innan har vi försökt förstå och kämpat snart tre år! Nu går vi en kurs "hur man hanterar sin adhd" samt då medicinen som jag skulle prova. Känns bara så jäävla meningslöst om han ger upp nu, så nära... Jag orkar inte, vill inte va sån här, vill kunna va normal som alla andra!!!
Håller med. ADHD är asjobbigt att leva med. Kram
Ts-ta det lugnt och hämta ut medicinen. testa den och försök ha tålamod. Det finns goda chansen den hjälper dig.