ADD symptom hos vuxna
jag kom nog inte och förstörd och tog över tråden lite, känner mig skitdum för detta. läste lite i början av tråden när det blev lite kaos för många, och så mkt att läsa och ev besvara.
Jag är som strulmaja skrev om, en öppen ventil. jag tänker aldrig innan ut vad jag ska säga, tankarna bara kommer och jag måste skriva. kan inte strukturera upp det (som ni kanske märker)
måste bara berätta om en sak som hände i helgen som jag tyckte var otroligt obehagligt, vet inte varför det blev så...var tvungen att dricka vin så jag hade nåt att skylla på, för mig själv.
men när jag tittade på idol och någon pratade, så var det som att jag inte kunde ta in informationen.
Annars när jag tittar på teve så lyssnar jag och förstår, men det var som att det var en vägg mellan mig och teven, en barriär. jag hörde vad som sas, men kunde inte sortera. kanske är kopplat till detta eller inte.
jag satt nog bara och gjorde ingenting, kanske var det som var felet :P
några skriver om social fobi och kallprat, det är nåt jag inte har problem med, däremot så har det blivit så mer och mer att jag tappar tråden och känner att jag fan inte vet vad jag ska säga, och får lite panikkänslor och försöker prata bort. Tror det har att göra med att jag är "ur systemet" sen 1,5 år tillbaks. är man i ute i arbetslivet och träffar folk, diskuterar osv blir det bättre. men jag är rädd att folk tycker jag att låter dum och korkad.
om nån börjar se ointresserad ut tänker jag "gud vad han måste tycka att jag är tråkig"
Att vara ute med min extremt begåvade, utbildade och verbala tjejkompis är rena döden.
När vi hamnar på pubar eller liknande sammanhang ihop med andra känner jag mig SÅÅÅ off. jag har inget intressant eller vettigt att bidra med, framför allt inte när de talar om alla sina resor och allt se fått uppleva. jag har blivit så osäker att jag i stället är helt tyst.
I tidigare fall har jag nästan vart mittpunkten.