ADD symptom hos vuxna
vi har jätte mycket här hemma som vi "snart" ska ta ta göra klart. ibland undrar jag om sambon inte ar en släng av detta me ;)
med ungarna har jag haft måånga planer. köpt olika leror som man kan göra smycken med, och det blev väl nåt hanlsband. och jag har köpt ALLT. tång för typ 300, silverörhängen och silvertråd, swarovskipärlor och lagt massa tusen på detta, och det bara ligger.
(anynym är jag galen) jag förstår att du gjorde som du gjorde!!!
AHH jag blir galen här hemma men biter ihop för de leker och är glada,
men sonen alltså. shit vad han drar fram grejer!! han har gjort smoothie, färskpressad juice, haft kuddkrig och kuddarna har flygit överallt och vält ut grejer, hunden hoppar runt, och jag vet att jag får ta rätt på allt. blir helt trött av detta.
sambon är på kräftskiva, jag hade barnvakt i eftermiddags av svägerskan, och just nu är jag ju som sagt arbetslös, men haft 500 på fickan. då åkte jag och handlade som planerat. det blev en hylla, pennor, ritblock, dyra musslor, kräftor och frukter.
är det nån som känner igen sig? att man egentligen inte har råd men köper ändå. detta gör inget just nu direkt då sambon vann lite pengar precis, men det är alltid så med mig.