• Swiss

vikt...peppningstråd =)

jag undrar om jag får vara med och leka?

• Swiss

tackar!:)

jag är 176 lång och väger 70 kg, men skulle vilja ta mig ner till 65. är ju inte överviktig men skulle vilja vara lite mindre. jag är så lång att jag lätt uppfattas som stor pga vikt och längd kombinerat... vägde 75 innan sommaren, men 5 kg smalt bort av sig självt under 6 veckor i indien i sommras;) höstens projekt har varit att hålla dem borta, och nu när jag klarat det så tänkte jag bli fit för sommarens badsäsong! men framför att gå ner i vikt så tänker jag ta mig i kragen och försöka träna och bättra på konditionen. det behövs!

• Swiss

gött idiotblondinen har lovat mig själv att jag också ska ge mig iväg och simma i veckan, det är så skönt efteråt i bastun när man är helt slut...!

• Swiss

ojdå! ja, men det är ju skönt efteråt hemma när man är helt slut också

• Swiss

jasså, inga bastufans jag tycker det är så skönt att bli genomvarm nu när det är
    ruggigt ute, men det är klart, simningen brukar ju värma upp en hel del den med!

kul att ni ser resultat och tack för välkommnandena!

nu ska jag in till stan och kvittera ut min julklapp - ett presentkort på underklädesbutiken korsetten!:) skulle helst vilja vänta tills jag nått mitt mål men jag vill ju vara snygg nu med - plus att jag har inbillat mig att det är på rumpan de fem kilona ska bort - tror ni min kropp håller med?

• Swiss

granska på du, men så värst spännande är det nog inte

• Swiss

well, grejjen är den att jag har rätt smal överkropp, sen stora bröst (70d) och (lite oproportionerligt) stor nertill... så om nått på överkroppen ska bort så är nog brösten dödsdömda! kanske om jag kombinerar med lite rump-träning? *hoppashoppas*

• Swiss

emmamaria: då hoppas jag att min kropp funkar som din ja, det känns mycket lyxigt med ett sånt presentkort... hoppas det räcker till något fint!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)