vikt...peppningstråd =)
tyckte det såg så tomt ut
tyckte det såg så tomt ut
Mer
-40kg
-30kg Koviktare(Johanna)
-25kg Våra liv(Maria)
-20kg
-15kg nova68 ( Mia)
-10kg Stumpan2 (Marie), Johanna 1976
-5kg emmamaria, swiss (Sandra)
-Mindre
hm, rätt nu?
marsmamma: nått positivt ska det väl vara med eländet!!!
eh, jag läste ditt inlägg o skrev mitt sen, å så kom mitt före ditt? weird..
tittar in och säger hej
hm, topmodell! nu gav du mig en ide:) eller har jag missat det?!
jag har tjyvläst lite *skyldig*
ja! jag var ju tvungen att kolla det först!
godmorgon! åh, vad seg jag är, vill inte alls jobba
ha en bra (och nyttig) dag!
ja! med lite timjan eller rosmarin och salt, yummie!
åt keso taco idag. det var jättegott! *tipsa*
nej, alltså, keso med smaken "taco". jag åt den med en massa grönsaker och svarta bönor, som en taco-sallad. lyxigt gott och nyttigt! jag är en sån där konstig vegetarian
haha, måste tipsa om en sak jag just kom på: när ni är sådär farligt sugna, måla naglarna! då k a n man ju inte äta! *spretar med fingrarna för att inte kladda*
kram på´rej hanna o hoppas du känner dig mindre deppig snart:)
emmamaria: ägg är inte alls farligt, beroende på vilken "skola" du tror på och vad du har till. enligt gi är det bra!
ägg på grovt hårdbröd är helt ok! mycket proteiner å andra nyttigheter. mumsa på!
(jag var också tvungen att äta clementiner för att du gjorde mig sugen... mums!)
hur ska man klara sig utan gotter när clementinsäsongen är över?! vindruvor kanske... gillar det där med att plocka med något, nästan lösgodis-feeling
hm, ja. det har du rätt i. fan.
hej flickor! hoppas ni haft en bra helg!
grattis koviktare!
stumpan, bra jobbat i helgen! och alla ni andra med! skickar lite styrka till er som fallit för kakmonstret!
själv har jag varit hos vänner över helgen, måttligt med onyttigheter i kombination med stora mängder disco-dans - tar det ut varandra?
VL: du gör samma misstag som jag
www.familjeliv.se/Forum-5-95/m6427170.html
hoppas din mage bli bättre snart..