• Swiss

vikt...peppningstråd =)

tyckte det såg så tomt ut

• Swiss

Mer

-40kg

-30kg Koviktare(Johanna)

-25kg Våra liv(Maria)

-20kg

-15kg nova68 ( Mia)

-10kg Stumpan2 (Marie), Johanna 1976

-5kg emmamaria, swiss (Sandra)

-Mindre

hm, rätt nu?

• Swiss

marsmamma: nått positivt ska det väl vara med eländet!!!

• Swiss

eh, jag läste ditt inlägg o skrev mitt sen, å så kom mitt före ditt? weird..

• Swiss

hm, topmodell! nu gav du mig en ide:) eller har jag missat det?!

• Swiss

ja! jag var ju tvungen att kolla det först!

• Swiss

godmorgon! åh, vad seg jag är, vill inte alls jobba ha en bra (och nyttig) dag!

• Swiss

ja! med lite timjan eller rosmarin och salt, yummie!

• Swiss

åt keso taco idag. det var jättegott! *tipsa*

• Swiss

nej, alltså, keso med smaken "taco". jag åt den med en massa grönsaker och svarta bönor, som en taco-sallad. lyxigt gott och nyttigt! jag är en sån där konstig vegetarian

• Swiss

haha, måste tipsa om en sak jag just kom på: när ni är sådär farligt sugna, måla naglarna! då k a n man ju inte äta! *spretar med fingrarna för att inte kladda*

• Swiss

kram på´rej hanna o hoppas du känner dig mindre deppig snart:)

emmamaria: ägg är inte alls farligt, beroende på vilken "skola" du tror på och vad du har till. enligt gi är det bra!

• Swiss

ägg på grovt hårdbröd är helt ok! mycket proteiner å andra nyttigheter. mumsa på! (jag var också tvungen att äta clementiner för att du gjorde mig sugen... mums!)

• Swiss

hur ska man klara sig utan gotter när clementinsäsongen är över?! vindruvor kanske... gillar det där med att plocka med något, nästan lösgodis-feeling

• Swiss

hej flickor! hoppas ni haft en bra helg!

grattis koviktare!

stumpan, bra jobbat i helgen! och alla ni andra med! skickar lite styrka till er som fallit för kakmonstret!

själv har jag varit hos vänner över helgen, måttligt med onyttigheter i kombination med stora mängder disco-dans - tar det ut varandra?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)