Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Theresa: nej det ska man inte göra ...men jag ska erkänna det gjorde jag i alla fall.. för som sagt barnen fick i sig annan mat ändå...på dagarna alltså

• ThereseLaurin

weeee kollade mitt bmi =) har gårr från grav fettma till måttlig fetma =) känns skönt =) fast fetma låter ju inte så kul =(

• ThereseLaurin

emmizor: det kommer du att fixa galant =) ammardu??

• ThereseLaurin

men det sjuka med bmi är att eftersom jag är så kort så om jag ska väga normalt så ska jag väga ca 55 kilo... och innan jag vart grav var jag ganska smal men vältränad och vägde runt 60-65 så undra hur jag skulle se utt om jag vägde 55...om man skulle synas överhuvudtaget

• ThereseLaurin

Theresa1: Ja tyvärr så kan det vara så att det inte märks så mycket skillnad ett tag men sen helt pklötsligt säger dte bara pang... så den som väntar på nåt gott =)

• ThereseLaurin

Theresa1: ja jag tör soch vill =) Det var så att jag vart gravid ... trodde att man bara skulle poffa bort vikten när man hade fått barnet men icke sanicke... jag gick upp över 40 kilo i min första grav så dte är min story=)

• ThereseLaurin

emmizor: ne funkar det inte kanman inte göra något åt det..ja jag ammade ca sex mån me min fösrat och jag gick inmte ner av amningen dock..är så olika från person till person..hur gör du för att gå ner i vikt??

• ThereseLaurin

emmizor: denna vecka kör jag nutrilett... men annars små portioner bara godis på lördagar...nyttig mat i allmänhet...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)