Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Thuseen: ah skönt me sovmorgon=)

Marsmamma: hehe det behöver du inte göra =) Jag har ju fuskat en del själv =) sånt som händer...ja detta med att lova saker är jag också bra på tyvärr...

ahh down dagar är verkligen jobbiga...tyvärr har jag inte så bra tips...kanske ta en promenad och få frisk luft?? så du kan rensa hjärnan lite..kanske hjälper lite i alla fall??

• ThereseLaurin

marsmamma: jo vi ska till thailand i januari..fast bara åtta dagar i landet totalt tio dagar..utan barnen... kommer att bli tuffft men men... så vill ju gärna ner i vikt innan också så man våga visa sig i bikini =)

• ThereseLaurin

blondinen: ne det har jag faktiskt aldrig gjort..och tur är kanske det =) braatt du har slyutat med et =) blir ju extra mat utan att man kanske tänker på det....

• ThereseLaurin

marsmamma: japp första gången utan barnen, ja första gången sen vi fått barn.. var iväg sist då jag var tjock som bara den med första tösen... då åkte vi till turkiet..hade köpt bikinin två mån innan vi åkte utomlands.. slutade med att jag badade toppless då brösten bara jhoppade ur hela tiden...

jo det är ju så man måste vårda förhållandet.. det är till stor del därföre vi åker. sen har vi egentligen inte heller råd då pengarna skulle behövas till rx renovering, men nu kände jag att vi måste ägna tid till varandra =)

men har inte handlat bikini än..då jag är rädd att den bli förstor istället denna gången ..=)

• ThereseLaurin

oj oj idag var det segt =9 alla är väl duktiga pch är ute och motionerar =) fast inte jag dock....men ikväll så =)

• ThereseLaurin

theresa Lycka till =)

• ThereseLaurin

malin: hehe ja jag är avis på mig själv till och med =) längtar som tusan...jobbar du mindre nu eller?? Va ju länge sen man såg dig...lycka till me promenaden..här sndade dom runt ett inatt kul att lysssna på NOT

• ThereseLaurin

ja vi bor ju alla på olika håll tyvärr =(

• ThereseLaurin

här är bvädret också trist..STARKT gjort att ta morötter istället =) en seger för dig =)

• ThereseLaurin

marsmamma: det var ju en stor seger om du är svag för strips =) tycker jag i alla fall =) då kanske dagen blev bättre också???

Thussen: ja ammer är ju inte bättre skulle jag tro =) långt till allt...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)