hej allihopa =)
ser att ni har fuskat en del enligt er själva. men som jag tycker så är det ju faktiskt helg och ni har ju dragit ner på det ni ätit =) Som marsmamma sa det är bra att ändra på en sak i taget =) För mig har det gått bra idag..visst det vart kebab till middag, men är inte van att äta så mycket än så vart kanske 3/4 delar kvar även fast alexandra och alicia åt en hel del med av den =) så jag känner mig ändå nöjd =) Fast jag hatar att lämna eller slänga mat ...men men man måste börja nån gång annars blir man ju övermätt och fetare =)
Har stått ute i två timmar idag och skulle hä in husvagnen under tak, ja jag vet lite sent, men som jag brukar säga bättre sent än aldrig =) antar att det är rätt många som säger det =)
I alla fall för att de tog sån tid berodde på att vi var tvungen att flytta en volvo 240 först som hade punka på ena däcket och batterilös var den med så var bara att putta den, men det gick inte så bra då det var uppför och vi var bara tre pers plus att hålla koll på barnen...men efter kanske en timma ringde vi min vänliga låtsas pappa och han kom,, han hade en grej som man stoppar i cigarettuttaget så att man kunde pumpa upp hjulet =) sen puttade vi in den =)
Skam den som ger sig =) så fick lite styrke träning där i alla fall =)
Emmizor: Vilka mått du vill ta bestämmer du själv =) men har skrivit upp dem i alla fall =) Men mått som de andra även tatt är knä och arm...
blondinen: vilken vikt vill du att jag ska skriva in på dig?? just nu är det 88 men såg att du hade vägt dig och att nu var det 82.5 tror jag... så du får säga vilken du vill ha =)
Förresten verkligen starkt jobbat =)