vikt...peppningstråd =)
marsmmam: exakt... precis mitt i prick kunde inte sagt det bättre själv =) ja jag lär inte mig visa att jag var nere förut.. men nu gör jag det opch då går det ju över mycket snabbare =)
marsmmam: exakt... precis mitt i prick kunde inte sagt det bättre själv =) ja jag lär inte mig visa att jag var nere förut.. men nu gör jag det opch då går det ju över mycket snabbare =)
mrsmmamma: låter super härligt =) varmt och skönt =)
hehe smart =) ja jag ska ockås städa idag..men just nu håller jag på att eldr lite granna...visst detär ju 20 grader här menjag är van att ha ca 24 får att inte frysa...
halloj alla =)
Malin: Jo jag tror jag vet vem du menar =)
Shit va ni är duktiga =) Har vart och storhandlat lite mat idag..och det var mest nyttig mat =?) så man inte får för sig att man ska handla onyttigt nån gång..därför vi handlade upp oss rejält =)
Men att bara åka dit och hem är ca en mil och det gick ju inte köra fort direkt då det var snorhalt...
halloj!!
Ja idag känns som en bra dag faktiskt =) egenligen skulle jag på kyskis nu vid tiotiden, men jag bara kände att det kändes som motigt att klä på båda barnen....jag vet jag är lite lat ibland...eller ofta =)
Men i alla fall ikväll är det biggest looser=) FINAL och ¨å kommer jag att cykla under programmet...känns så bra att göra det samtidigt då man kollar på tv..man liksom inte tänker på det =)
Malin: aha....ja jag såg han bara på vrusingen så jag kommer inte ihåg hur han ser ut ens =) men alla killar är lång för mig =)
Sen i morrn onsdag så ska jag och en kompis ut och gå efter vi lämnat ungarna på dagis =) har fått in onsdagar för promenad =) Är som lättare då man är flera =)
japp fredagar =) hon måste ju få visa sina resultat ändå =)
Grattis till dig =) japp rumpan måste du ha mätt på fel ställe.....
vi bestämde fredagar förra veckan =)
Theresa du ska vara otroligt stolt =) Skulle jag vart i allafall =)
Marsmamma: jo det förstod jag =) mitt inlägg vart kanske lite konstigt ...menade att det är fredagar men att hon visadde ändå...jag är inte så bra på att formulera mig =)
Var det nån som såg outsiders igår?? en del inslag var riktigt vidriga enligt mitt tyckte
marsmamma: ja verkligen =) jag kan ijnte låta b li att kolla jag..jag är för nyfiken =)
Idag ska mina älsklingar äta risgrynsgröt och jag nutrilett =) få se hur det går jag som ÄLSKAR gröt...men jag vet att de kommer gå bra för jag brukar aldrig kunna äta direkt då jag måste mata lilltjejen, så på så vis blir jag inte sugen =)
blondinen: ja jag vill göra om fler rum i huset...fast det är klart vi har ändrat bra mycke redan...men man vill ju göra allt å en gång....
ja penga fronten är ju som alltid kass..... men det går alltid iohop på nåt vis =) Men nu känns det extra motigt då det är jul..utlandsresa och alexandra tre år..allt går somi ett kör =) men kul ändå