Inlägg från: ThereseLaurin |Visa alla inlägg
  • ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

malin: men fy va jpobbigt =( hoppas de ordnar sig snart =) du vet inte va som e ffel heller??

ja och två ggr åkte de förbi och grusade =(

• ThereseLaurin

chips och dipp är bara de godaste..sen guldnogat....

fast jag har ju lagt av med många måsten nu på slutet..när jag var grav var jag alltid sugen på sjömansbiff,...

sen dricka är ju hur gott som helst..cola portello trocadero är favvisarna

• ThereseLaurin

Malin: Ja då är det ju inte konstigt om du mår dåligt...finns det inge jobb på närmare håll??? För det är ju en bit att åka om man säger så...En annan mår istället dåligt över att man har för mycket tid..dvs man skjuter upp allt...

Blondinen: bra gjort =)

• ThereseLaurin

nu har jag beställt hem chips oxch ostbollar=( egentligen borde jag låta bli,,,meen är såååå sugen..få se om jag klaraatt låta bli när de kommer hem nmed det

• ThereseLaurin

haha fan va jag e bra =) chipsen kom och allt, men jag har inte attt ett enda =) känner mig verkligen stolt nu=) kände att fan nu måste jag bli smal tiol thailand=) snacka om att ja e stolt nu =)

kikar in om ett tag,,men nu ska jag se biggest looser..var bara tvungen att dela med mig =)

• ThereseLaurin

halloj..vart så stolt över mig själv så har cyklat i 40 minuter under biggest losser =) bränt ca 370 kalorier och cyklat i en mil =)

Fan va jag vart peppad av mig själv så jag var så stark och sa nej till frestelsen=)

Såg ni biggets losser?? tore såg ju nästan sjukligt smal ut..men klart man gör väl de i början då man gått ner så mycket...

Blondinen: en del veckor kan man stå stilla, medan man går ner mer andra =)

• ThereseLaurin

marsmamma: ja jag ångrar att jag inte har splat in avsnitten då skulle man kunna ta fram dom när det behövs..men det är ju lätt att vara efterklok=)

• ThereseLaurin

blondinen: du ska vara stolt =) bara du får i dig tillräckligt med mat =)

• ThereseLaurin

marsmamma: hehe klart du ska drömma det =)

• ThereseLaurin

blondinen = jag menadeinte att du inte fick det jheller =) utan jag bara sa det ändå så att du har koll=) jag kan förlora min koll ibland tyvärr..men har blitt bättre nu påsenare tid =)

Vi får se på fredag om man ska vara stolt eller inte =) jag är stolt så länge jag inte har gått upp i vikt=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)