Inlägg från: Malin1976 |Visa alla inlägg
  • Malin1976

vikt...peppningstråd =)

Blondinen: Nej gör inte det!! Du ser ju att vågen inte ökat!! Tycker jag alltså....

Min sambo har hållit uppe med snus i 2½år när han i somras helt plötsligt började "smaka" vid fester och så... Nu är han beroende med snart en dosa per dag. Jag tycker det är onödigt för det kostar pengar och är äckligt.
    Men... Jag har ju aldrig varit beroende av nikotin så jag vet ju inte hur ni känner...

• Malin1976

Blondinen: Såklart du ska göra som du själv vill, vi kan inte tvinga dig. Det skapar väl snarare små röda horn i din panna. Sluta äta mycket mat och sluta röka kan säkert bli för mycket så ta det i din egen takt.
    Har försökt få min sambo att sluta snusa igen men det skapade nog bara röda horn hos honom också...

• Malin1976

Usch vad det känns jobbigt för imorgon, har inte varit det minsta motiverad i veckan... Har simmat som vanligt och mått dåligt när jag ej simmat. Men ändå känns det som maten haft övertag fastän den ändå inte haft det... Inte ätit mellanmål som jag gjort förut också nutrilett bars istället för lunch men middag med matlagningsgrädde (15%) två dagar och lättcremefraiche en dag...

Gaah!!! Ångest!!!

• Malin1976

Blondinen:Nä, det är ju klart bättre än hur jag ätit tidigare men det är väl stressen över jul och allting som satt in och då vill jag ha en syndabock att klaga på= vikten...
    Det kanske känns bättre med cigaretterna i räckhåll också och inte önskan efter dom när de finns på affären...

• Malin1976

Blondinen: Jo det kan behövas. Det är ju det enda som enbart jag har total kontroll över så jag ej kan skylla på någon annan eller någon annan kan lägga sig i med... Det känns som svårt att beskriva, men förra veckan när det gick så bra då kontrollerade jag ju allt hela tiden. Den här veckan har jag varit för stressad och blivit bjuden på middag som jag ej lagat och kontrollerat själv...
    Helsjukt! Men jag måste ju börja ta kontroll över mitt liv någonstans...

• Malin1976

Ho, ho, hooo...
    Nä, ska mysa med gubben i soffan en stund nu när han varit borta så länge.

Vi höres tjejer!!

• Malin1976

Gog morgon tjejer...

Så ni har inget liv??? Det ar jag, ett fantastiskt ett.... Har tvättat kläder, lagat frukost, gjort upp eld i pannan så jag ska få varnvatten... Hängt kläder på tork, startat en till tvättmaskin, diskat å nu satt mig vid datorn. Har borstat tänderna men ej tagit av mig pyjamasen...
    Inte illa va????

Theresa: Min arbetskamrat har också så där supertjockt långt hår. Hon har rakat halva nedre delen av huvudet för håret ska kunna torka någon gång. Det syns ju inte när det hänger men när hon sätter upp det syns det. Men jag är mest imponerad att man kan ha så tjockt hår. När jag gör en svans så är det lika tjockt som en femtio-öring. Max!!

• Malin1976

Theresa: På mitt hår ramlar hårspännet av eftersom det glider ner längs håret... Det är inte så roligt heller!!

Min vikt hade ökat 0.5kg idag. Precis som jag kännt. Alla mått var samma som föraa veckan utom armen som minskat en halv cm. Det är väl simningen som slipat till den.

Får ta nya tag till nästa vecka.... Försöka iallafall med all julmat.

• Malin1976

Håller på göra oboy nu. Vi ska på utflykt och grilla... Korv och varma mackor. Så onyttigt men så gott!! Funderar på köpa kycklingkorv istället för vanlig grillkorv. Den borde vara mindre fet eller vad tror ni??

• Malin1976

Blondinen: Så bra!! Nästa vecka är du under 80!!! Och även jag igen hoppas jag..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)